سلام.
لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره المشرکون
حق اگر چه دشمنان اسلام نخواهند آشکارمیشودودهان مستکبران رامیبنددبه امیدظهورمولامون که صدچندان نزدیک است
سوال از اهل سنت
چرا عمر نگذاشت پیامبر وصیت خود را بنویسد آیا عمر دانست آن وصیت به ضرر اوست هنگامي كه پيامبر ( ص ) در بستر بيماري فرمودند : « دوات و قلم بياوريد تا چيزي برايتان بنويسم كه هرگز گمراه نشويد » . چرا عمر گفت : « درد بر اوغلبه كرده و هذیان می گویدو كتاب خدا ما را بس است آیا پیامبری که به سرچشمه وحی متصل است آیا این نسبت هذیان با عصمت رسول گرامی اسلام منافات ندارد?
سوال2-چرا عایشه به جنگ با حضرت علی (ع) که خلیفه زمان خودش بود کرد مگر سخن پیامبر را نشنیده بود که فرمود: بعد از من در خانه هایتان بمانید
3-در کتب شیعه وسنت آمده که دختر پیامبر شبانه دفن شد و خلفا بنا به شفارش خود حضرت حضور نداشتند علت این قهر چه بود 3-علت آتش زدن در خانه ی حضرت فاطمه(س)و شهادت آن حضرت چه بود؟
4-چرا بلال که موذن پیامبر بود بعد از وفات پیامبر دیگر اذان نگفت ؟
5-عمر می گفت ای کاش سوال میکردم از پیغمبر خلافت بعد از پیغمبر برای که هست؟
اگر واقعا جناب ابوبکر یقین داشت که خلافت او خلافت مشروعی است و خلافت به حق است و صحابه هم او را به حق انتخاب کردهاند . این آرزوی آخر عمرش دیگر چه معنایی دارد؟.6-عمر گفت( وددت أنی ترکتهنّ، فوددت أنی لم أکشف بيت فاطمة و إن کانوا قد غلّقوه علی الحرب
ای کاش من به خانه فاطمه زهرا بیحرمتی و حرمت شکنی نکرده بودم. دستور حمله به خانه حضرت زهرا را نداده بودم
7-ابوبکر گفت (و وودت أنی يوم سقيفة بنی ساعدة کنت قذفت الأمر فی عنق أحد الرجلين.
و ای کاش من در سقیفه خلافت را نمیپذیرفتم به گردن عمر یا ابو عبیده واگذار میکردم سوال؟(اگر واقعا جناب خلیفه اول خلافت خودش را خلافت مشروع میدانددیگر معنا ندارد از کار خوب پشیمان بشودفوددت إني لم أکن کشفت بيت فاطمة
ای کاش من نسبت به خانه حضرت زهرا حرمت شکنی نکرده بودم.هذا حديث حسن عن أبيبکر.
الاحادیث المختاره، ج1، ص88
8- احمد بن حنبل از پیغمبر نقل میکند :
إن تؤمروا عليا و لا أراکم فاعلين تجدوه هادیا مهدیّا.
مسند احمد،ج1، ص109
اگر بعد از من، علی را امیر خودتان قرار دهید، گرچه میدانم نمیکنید. ولی اگر چنین کنید همه به هدایت میرسید .
در پایان برادران اهل سنت به کتاب های خود رجوع کنید و با دید باز بدون تعصب و برای سعادت خود و فرزندان خود آنگونه که خود بعد از تحقیق به آن می رسید با عنایت خدا عمل کنید و جمعیت بیشتر را ملاک برتری وحق قرار ندهید چون اگر این باشد جمعیت کفر از مسلمانان بیشتر است واین ملاک حق بودن آنها نیست(تقوای الهی و اسلام ملاک حق است)
لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره المشرکون
حق اگر چه دشمنان اسلام نخواهند آشکارمیشودودهان مستکبران رامیبنددبه امیدظهورمولامون که صدچندان نزدیک است