2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
آيا فاطمه (سلام الله عليها) از شيخين راضي شد؟
کد مطلب: ٥٠٩٥ تاریخ انتشار: ٢٤ آذر ١٤٠٠ - ٠٨:٠٠ تعداد بازدید: 61950
پرسش و پاسخ » عقائد شيعه
آيا فاطمه (سلام الله عليها) از شيخين راضي شد؟

طرح شبهه:

بر فرض كه قبول كنيم، فاطمه رضي الله عنها در مقطعي از شيخين دلگير شده باشد ؛ ولي اين مطلب نيز ثابت است كه شيخين در آخرين روزهاي حيات فاطمه آمدند و از وي رضايت گرفتند؛ چنانچه بيهقي و ديگران نقل كرده اند:

عن الشعبي قال لما مرضت فاطمة أتاها أبو بكر الصديق فأستئذن عليها فقال علي يا فاطمة هذا أبو بكر يستئذن عليك فقالت أتحب أن أأذن؟ قال نعم فأذنت له فدخل عليها يترضاها وقال والله ما تركت الدار والمال والأهل والعشيرة إلا لإبتغاء مرضاة الله ومرضاة رسوله ومرضاتكم أهل البيت ثم ترضاها حتي رضيت.

هنگامي كه فاطمه بيمار شد ابوبكر براي كسب رضايت نزد وي آمد و اجازه خواست تا او را ملاقات كند، علي به فاطمه فرمود: ابوبكر براي ملاقات اجازه مي خواهد فاطمه فرمود: آيا شما دوست داريد وارد شود؟ علي فرمود: آري، پس فاطمه اجازه داد، ابوبكر وارد شد و جوياي كسب رضايت فاطمه بود، ابوبكر گفت: به خدا سوگند خانه و زندگي و مال و ثروتم و خويشانم را ترك نكردم؛ مگر براي به دست آوردن رضايت و خوشنودي خدا و رسول و شما خاندان پيغمبر، پس فاطمه از وي راضي شد.

البيهقي، احمد بن الحسين (متوفاي 458هـ) دلائل النبوة، ج 7، ص 281؛

البيهقي، احمد بن الحسين (متوفاي 458هـ) الاعتقاد والهداية إلي سبيل الرشاد علي مذهب السلف وأصحاب الحديث، ج 1، ص 354، تحقيق: أحمد عصام الكاتب، ناشر: دار الآفاق الجديدة - بيروت، الطبعة: الأولي، 1401هـ.

نقد و بررسي:

عدم رضايت صديقه شهيده سلام الله عليها از شيخين، اصل و اساس مشروعيت خلافت آن ها را زير سؤال مي برد؛ چرا كه ثابت مي كند تنها يادگار رسول خدا، برترين بانوي دو عالم، سيده زنان اهل بهشت با خلافت ابوبكر و عمر مخالف و از دست آن ها ناراضي و خشمگين بوده است و طبق روايات صحيح السندي كه در صحيح ترين كتاب هاي اهل سنت آمده است، رضايت فاطمه رضايت رسول خدا و خشم او خشم رسول خدا است.

از اين رو عالمان اهل سنت دست به كار شده و روايتي را جعل كرده اند تا ثابت كنند كه شيخين پس از آن كه دختر رسول خدا را به خشم آوردند، در واپسين روزهاي زندگي آن حضرت به عيادت ايشان رفته و از او درخواست رضايت كردند و فاطمه زهرا سلام الله عليها نيز از آن ها راضي شد.!

در پاسخ مي گوييم:

اولاً: سند روايت مرسل است؛ چرا كه شعبي از تابعين است و خود شاهد ماجرا نبوده و اين روايت همان اشكالي را دارد كه اهل سنت به روايت بلاذري و طبري مي كردند.

ثانياً: بر فرض اين كه مرسلات تابعي مورد قبول باشد، باز هم نمي توان روايت شعبي را پذيرفت؛ زيرا شعبي از دشمنان اميرمؤمنان عليه السلام و ناصبي بوده است؛ چنانچه بلاذري و ابوحامد غزالي به نقل از خود شعبي مي نويسند:

عن مجالد عن الشعبي قال: قدمنا علي الحجاج البصرة، وقدم عليه قراء من المدينة من أبناء المهاجرين والأنصار، فيهم أبو سلمة بن عبد الرحمن بن عوف رضي الله عنه... وجعل الحجاج يذاكرهم ويسألهم إذ ذكر علي بن أبي طالب فنال منه ونلنا مقاربة له وفرقاً منه ومن شره....

در شهر بصره همراه عده اي بر حجاج وارد شديم گروهي از قاريان مدينه از فرزندان مهاجر و انصار كه ابوسلمه بن عبد الرحمن بن عوف نيز در جمع آنان بود، حضور داشتند. حجاج با آنان مشغول گفتگو بود يادي از علي بن ابوطالب كرد و از او بدگويي نمود و ما نيز به خاطر رضايت حجاج و در امان ماندن از شرّ او از علي بدگويي كرديم ....

البلاذري، أحمد بن يحيي بن جابر (متوفاي279هـ) أنساب الأشراف، ج 4، ص 315؛

الغزالي، محمد بن محمد أبو حامد (متوفاي505هـ)، إحياء علوم الدين، ج 2، ص 346، ناشر: دار االمعرفة - بيروت.

آيا روايت يك ناصبي مي تواند براي ما حجت باشد؟

نارضايتي فاطمه (سلام الله عليها) از ابوبكر در صحيح ترين كتاب هاي اهل سنت

ثانياً: غضب فاطمه سلام الله عليها بر ابوبكر از آفتاب روشن تر و غير قابل انكار است. بخاري در صحيح ترين كتاب اهل سنت از تداوم غضب و قهر فاطمه سلام الله عليها بر ابوبكر، سخن گفته است.

در كتاب أبواب الخمس، مي نويسد:

فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رسول اللَّهِ صلي الله عليه وسلم فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتي تُوُفِّيَتْ.

فاطمه دختر رسول خدا از ابوبكر ناراحت و از وي روي گردان شد و اين ناراحتي ادامه داشت تا از دنيا رفت.

البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 3، ص 1126، ح2926، باب فَرْضِ الْخُمُسِ، تحقيق د. مصطفي ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.

در كتاب المغازي، باب غزوة خيبر، حديث 3998 مي گويد:

فَوَجَدَتْ فَاطِمَةُ علي أبي بَكْرٍ في ذلك فَهَجَرَتْهُ فلم تُكَلِّمْهُ حتي تُوُفِّيَتْ

فاطمه بر ابوبكر غضب كرد وبا وي سخن نگفت تا ازدنيا رفت.

البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 4، ص 1549، ح3998، كتاب المغازي، باب غزوة خيبر، تحقيق د. مصطفي ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.

در كتاب الفرائض، بَاب قَوْلِ النبي (ص) لا نُورَثُ ما تَرَكْنَا صَدَقَةٌ حديث 6346 مي نويسد:

فَهَجَرَتْهُ فَاطِمَةُ فلم تُكَلِّمْهُ حتي مَاتَتْ.

پس فاطمه از ابوبكر كناره گيري كرد وبا وي سخن نگفت تا از دنيا رفت.

البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 6، ص 2474، ح6346، كتاب الفرائض، بَاب قَوْلِ النبي (ص) لا نُورَثُ ما تَرَكْنَا صَدَقَةٌ، تحقيق د. مصطفي ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.

و در روايت ابن قتيبه آمده است كه هنگامي كه آن دو براي عيادت آمدند، فاطمه زهرا سلام الله عليها اجازه ورود نداد و ناچار شدند به اميرمؤمنان علي عليه السلام متوسل شوند و آن حضرت وساطت كرد، در پاسخ اميرمؤمنان عليه السلام فرمود:

البيت بيتك.

يعني علي جان! خانه خانه تو است، تو مختاري هر كسي را كه دوست داري اجازه ورود بدهي. امير مؤمنان عليه السلام براي اتمام حجت و اين كه آن دو بعداً بهانه نياورند كه ما مي خواستيم از فاطمه رضايت بگيريم ؛ ولي علي نگذاشت ، به آن دو اجازه ورود داد .

هنگامي كه آن دو عذرخواهي كردند، صديقه طاهره نپذيرفت؛ بلكه از آن ها اين چنين اعتراف گرفت:

نشدتكما الله ألم تسمعا رسول الله يقول «رضا فاطمة من رضاي وسخط فاطمة من سخطي فمن أحب فاطمة ابنتي فقد أحبني ومن أ رضي فاطمة فقد أرضاني ومن أسخط فاطمة فقد أسخطني »

شمارا به خدا سوگند مي دهم آيا شما دو نفر از رسول خدا نشنيديد كه فرمود: خوشنودي فاطمه خوشنودي من، و ناراحتي او ناراحتي من است. هر كس دخترم فاطمه را دوست بدارد و احترام كند مرا دوست داشته و احترام كرده است و هر كس فاطمه را خوشنود نمايد مرا خوشنود كرده است و هر كس فاطمه را ناراحت كند مرا ناراحت كرده است؟.

هر دو نفرشان اعتراف كردند: آري ما از رسول خدا اينگونه شنيده ايم.

نعم سمعناه من رسول الله صلي الله عليه وسلم.

سپس صديقه طاهره فرمود:

فإني أشهد الله وملائكته أنكما أسخطتماني وما أرضيتماني ولئن لقيت النبي لأشكونكما إليه.

پس من خدا و فرشتگان را شاهد مي گيرم كه شما دو نفر مرا اذيت و ناراحت كرده ايد و در ملاقات با پدرم از شما دو نفر شكايت خواهم كرد.

به اين نيز بسنده نكرده و فرمود:

والله لأدعون الله عليك في كل صلاة أصليها.

به خدا قسم پس از هر نماز بر شما نفرين خواهم كرد.

الدينوري، أبو محمد عبد الله بن مسلم ابن قتيبة (متوفاي276هـ)، الإمامة والسياسة، ج 1، ص 17، باب كيف كانت بيعة علي رضي الله عنه، تحقيق: خليل المنصور، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت - 1418هـ - 1997م.

با اين حال چگونه مي توان باور كرد كه صديقه شهيده سلام الله عليها از آن دو راضي شده باشد؟ آيا روايت بخاري مقدم است يا روايت بيهقي؛ آن هم روايت شخصي كه دشمن اميرمؤمنان عليه السلام محسوب مي شده و خود نيز شاهد ماجرا نبوده است؟

ثالثاً: اگر فاطمه زهرا سلام الله عليها از آن دو نفر راضي شده بود، چرا وصيت كرد كه او را شبانه دفن كنند و هيچ يك از كساني را كه به وي ستم روا داشته اند، براي تشييع جنازه و نماز خبر نكنند؟

محمد بن اسماعيل بخاري مي نويسد:

وَعَاشَتْ بَعْدَ النبي صلي الله عليه وسلم سِتَّةَ أَشْهُرٍ فلما تُوُفِّيَتْ دَفَنَهَا زَوْجُهَا عَلِيٌّ لَيْلًا ولم يُؤْذِنْ بها أَبَا بَكْرٍ وَصَلَّي عليها

فاطمه پس از رسول خدا شش ماه زنده بود و چون از دنيا رفت همسرش علي شبانه او را دفن كرد و به ابوبكر خبر نداد و خودش بر بدن فاطمه نماز خواند.

البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 4، ص 1549، ح3998، كتاب المغازي، باب غزوة خيبر، تحقيق د. مصطفي ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.

ابن قتيبه دينوري در تأويل مختلف الحديث مي نويسد:

وقد طالبت فاطمة رضي الله عنها أبا بكر رضي الله عنه بميراث أبيها رسول الله صلي الله عليه وسلم فلما لم يعطها إياه حلفت لا تكلمه أبدا وأوصت أن تدفن ليلا لئلا يحضرها فدفنت ليلا

فاطمه از ابوبكر ميراث پدرش رسول خدا را درخواست نمود و چون ابوبكر سرپيچي كرد سوگند ياد كرد كه ديگر با وي سخن نگويد و وصيت كرد شبانه او را دفن كنند تا ابوبكر در تشييعش شركت نكند.

الدينوري، أبو محمد عبد الله بن مسلم ابن قتيبة (متوفاي276هـ)، تأويل مختلف الحديث، ج 1، ص 300، تحقيق: محمد زهري النجار، ناشر: دار الجيل، بيروت، 1393، 1972.

و عبد الرزاق صنعاني مي نويسد:

عن بن جريج وعمرو بن دينار أن حسن بن محمد أخبره أن فاطمة بنت النبي صلي الله عليه وسلم دفنت بالليل قال فر بها علي من أبي بكر أن يصلي عليها كان بينهما شيء

از حسن بن محمد نقل است كه گفت: فاطمه دختر پيامبر شب دفن شد تا ابوبكر بر پيكرش نماز نخواند؛ زيرا كدورتي بين آن دو وجود داشت.

و در ادامه نيز مي گويد:

عن بن عيينة عن عمرو بن دينار عن حسن بن محمد مثله الا أنه قال اوصته بذلك.

از حسن بن محمد نيز همانند روايت پيشين نقل شده است؛ الا اين كه در اين روايت گفته شده: فاطمه بر دفن شبانه وصيت كرد.

الصنعاني، أبو بكر عبد الرزاق بن همام (متوفاي211هـ)، المصنف، ج 3، ص 521، ح 6554 و ح 6555، تحقيق حبيب الرحمن الأعظمي، ناشر: المكتب الإسلامي - بيروت، الطبعة: الثانية، 1403هـ.

البته ممكن است كه كسي بگويد: ابوبكر بعدا پشيمان شد و توبه كرد، در پاسخ بايد گفت: توبه زماني مفيد و ارزشمند است كه همراه با ندامتي بر خواسته از عمق وجود آدمي باشد. و از طرفي گذشته را هم جبران نمايد به اين معني كه شخص توبه كننده حقوق تضييع شده را؛ چه الهي باشد و چه مردمي تمام آن را جبران نمايد.

حال پرسش ما اين است كه آيا ابوبكر فدك را به صديقه طاهره بازگرداند تا توبه اش توبه نصوح باشد و در نزد خداوند پذيرفته شود؟

نتيجه:

خشم فاطمه از شيخين تا واپسين لحظات زندگي اش و عدم رضايت از آن دو، از مسائلي است كه در صحيح ترين كتاب اهل سنت پس از قرآن وارد شده و روايت بيهقي كه از آن استفاده كسب رضايت فاطمه شده است، به دليل وجود يك ناصبي در سلسله سند آن، اعتبار ندارد.

گروه پاسخ به شبهات

مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)



Share
81 | تازه وارد | Iran - Tehran | ١٦:٠٣ - ١٢ ارديبهشت ١٣٩٠ |
سلام خسته نباشيد من تازه اومدم
82 | م | | ٠٩:١٤ - ١٨ ارديبهشت ١٣٩٠ |
خدا لعنت كند كساني كه به خاطر چند سال خلافت به دختر پيامبر خدا ظلم كردند
83 | هادي تشكري بهشتي | | ١٣:٣٧ - ٠٥ خرداد ١٣٩٠ |
با سلام واقعه اي که باعث شده است پيامبر (ص) روايت رضايت حضرت فاطمه را مطرح کنند را بفرمائيد ومن الله توفيق

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

اگر مقصود شما افسانه خواستگاري اميرمومنان از دختر ابوجهل است ، بهتر است به آدرس ذيل مراجعه کنيد :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=140

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

84 | امير حسين | Iran - Tehran | ٠٩:٢٩ - ١١ خرداد ١٣٩٠ |
ابوبکردرلحظات پاياني عمرش گفت : دوست داشتم درب خانه فاطمه رابازنمي کردم.(تاريخ طبري ج2 ص619 _عقدالفريد ج5 ص19 )حال برادران عزيز اهل سنت اگر مي توانند اين کتب ارزشمندشان را تکذيب کنند.
85 | رضا آقابابايي | Iran - Tehran | ١٧:٥٦ - ١١ خرداد ١٣٩٠ |
آيا رواياتي وجود دارد دال بر اينکه حضرت صديقه شهيدة فاطمه زهرا جواب سلام آن دو را نداده باشد؟

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

روايت مورد اشاره شما در کتاب الامامة والسياسة ابن قتيبة آمده است :

فقال عمر لأبي بكر رضي الله عنهما انطلق بنا إلى فاطمة فأنا قد أغضبناها فانطلقا جميعا فاستأذنا على فاطمة فلم تأذن لهما فأتيا عليا فكلماه فأدخلهما عليها فلما قعد عندها حولت وجهها إلى الحائط فسلما عليها فلم ترد عليهما السلام فتكلم أبو بكر فقال يا حبيبة رسول الله والله إن قرابة رسول الله أحب إلي من قرابتي وإنك لأحب إلى من عائشة ابنتي ولوددت يوم مات أبوك أني مت ولا أبقى بعده أفتراني أعرفك وأعرف فضلك وشرفك وأمنعك حقك وميراثك من رسول الله إلا أني سمعت أباك رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول ( لا نورث ما تركنا فهو صدقة ) فقالت أرأيتكما إن حدثتكما حديثا عن رسول الله صلى الله عليه وسلم تعرفانه وتفعلان به قالا نعم
الإمامة والسياسة ج 1 ص 17 ، اسم المؤلف: أبو محمد عبد الله بن مسلم ابن قتيبة الدينوري الوفاة: 276هـ. ، دار النشر : دار الكتب العلمية - بيروت - 1418هـ - 1997م. ، تحقيق : خليل المنصور

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

86 | اميرحسين | Iran - Tehran | ٢٤:٢٨ - ١١ خرداد ١٣٩٠ |
از برادران عزيز اهل سنت تقاضا دارم خود قضاوت کنند.مطابق فرموده رسول خدا (ص):( آنکه به عمد بر من دروغ بندد،پس جايگاهش در آتش باد) که ميان شيعيان وبرادران اهل سنت به تواتر رسيده است،حال سوال مي کنم چرا جناب ابوبکر فدک را از حضرت فاطمه زهرا (س) گرفت؟ مگر نه اين است که حضرت صديقه کبري (س) فرموده پدر بزرگوارشان را درخصوص واگذاري فدک به جناب خليفه متذکر شدند؟برادران عزيز اهل سنت آيا مي توان گفت که حضرت زهرا (س)برپيامبرخدا(ص)دروغ بسته اند وجايگاه ايشان مطابق حديث پيامبر در آتش است ؟؟؟اگراينچنين نيست پس چرا خليفه اول از واگذاري فدک به حضرت فاطمه (س) امتناع ورزيده وحق آن حضرت را غصب نموده است؟؟؟پس اين قضيه دوحالت بيشتر ندارد يا حضرت زهرا(س) زبانم لال دروغ گو هستند ويا خليفه اول غاصب وظالم؟؟؟کدام قضيه صحيح است ؟برادران عزيز اهل سنت خود قضاوت کنند.انشاءالله که فرداي قيامت در پيشگاه حضرت فاطمه(س) وپدر بزرگوارشان حضرت محمد(ص) شرمسار وسرافکنده نباشيم.
87 | سيد محمد حسيني | Iran - Tehran | ١٦:٢٧ - ١٨ خرداد ١٣٩٠ |
جواب نظر
باسلام جناب آقاي-------------------هادي تشكري بهشتي---------------------
احتمالا حوصله خوندن اون مقاله رو نداري.پس خلاصه و مفيد بدون که راوي اين روايت يعني مسوربن مخرمه موقع نقل حديث يا به دنيا نيومده بوده و يا در دامن مادرش داشته پستونک ميخورده.
2.مضمون روايت با اعتقادات اهل سنت تضاد دارد
3.کلمات نبي مکرم در اين روايت با اخلاق حسنه ايشان در تضاد است.
البته پيشنهاد ميکنم فايل سخنراني آيت الله قزويني را در اين خصوص دانلود کن و با دقت گوش بده.
ياعلي
88 | عل | | ٢١:٢٢ - ١٩ خرداد ١٣٩٠ |
آيا شيخين وارد بهشت مي شوند يک نوع بد انديشي خاصي نسبت به انها دارم و طرفدارانشان
89 | امين آغا | Iran - Tehran | ١٨:٠٧ - ٢٣ خرداد ١٣٩٠ |
راستي!!!!!!!!
آيا شيخيــــن+1 , وارد بهشــــــت مي شوند !؟!؟!!؟؟؟!!
90 | سيد محمد حسيني | | ١٩:٥١ - ٢٣ خرداد ١٣٩٠ |
جواب نظر
---------------------------------------جناب عل------------------------------------
----------------------------------------جناب امين آغا-----------------------------
لطفا به اين سوال پاسخ دهيد:
اگر شيخين وارد جهنم نشوند پس چه كسي بايد وارد آن بشود و بدون هيزم آتشش چگونه گرم بماند؟
(هركس به ولاي مرتضي شك دارد با مادر خويش درميان بگذارد)
91 | امين آغا | | ١٠:٢٤ - ٢٤ خرداد ١٣٩٠ |
آيا خدا از شيخين راضي ميشود؟!؟
آيا كارنامه شيخين با اين اعمالشان ، در دست راستشان خواهد بود؟!؟
92 | اميرعلي | | ٢٤:٥٩ - ١٧ تير ١٣٩٠ |
باسلام.اين همه روايات ودلايل صحيح وروشني كه دال بر نارضايتي حضرت زهرا از شيخين و نفرين وشكايت ايشان برآن دونفراست،اثبات ميكند كه ابوبكروعمر با حضرت علي وحضرت فاطمه زهرا دشمني وكينه داشته اند وبرخلاف گقته هاي باطل سني ها هيچوقت حضرت فاطمه آن دو رانبخشيده است و،برطبق حديث صحيح از رسول خدا،اذيت و آزار حضرت فاطمه وحضرت اميرالمؤمنين آزار رساندن به رسول خدا است وبراساس قرآن كريم كساني كه به رسول خدا رنجش واذيتي برسانند،خداوند براي آنان عذابي خواركننده درجهنم ابدي فراهم كرده است.پس جايگاه ابوبكر و عمر جهنم سوزان است و كساني هم كه خلفاي غاصبين!! را واقعا خليفه برحق حضرت رسول ميدانند واعمال آنان را حجت مي پندارند و به فتواهاي آنها عمل ميكنند، اعم از وهابيون كه پيرو حضرت معاويه!!! -لعنت الله عليه- هستند ويا كساني كه هنوز راه حق وصراط مستقيم راپيدانكرده اند،به آنان ملحق خواهند گرديد./ (اللهم صل علي محمدو آل محمد وعجل فرجهم الشريف واهلك اعدائهم اجمعين)
93 | علي عبدالهي | | ١٣:١٠ - ٢٥ مرداد ١٣٩٠ |
آن فرقه که تيشه به نخل فدک زدند

بر قلب پاک ختم رسولان نمک زدند

مهدي(عج) بيا ز قاتل مادر سوال کن

زهرا(س) چه کرده بود که اورا کتک زدند؟

يا مهدي فاطمه (س)
94 | عالم مقدس ملكوت | | ٠٣:١٦ - ٠١ شهریور ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم ....... سلام عليکم ..... با اينکه حضرت صديقه کبري سلام الله عليها از شيخين راضي نشدند ولي بايد در نظر گرفت شيخين يعني ابوبکر و عمر به عيادت ايشان امدند و مي دانيم به اعتقاد ما اهل بيت باب رحمت الهي هستند و نکته بعدي اينکه ابوبکر با اون ريش سفيدش و سوابقي که در اسلام داشت نزد ان حضرت گريه کرد و اظهار پشيماني کرد .... لذا ممکن است در دنيا به ظاهر از شيخين دلخور شده باشند ولي بنا بر اعتقادات ما و با توجه به عصمتي که براي ان بزرگوار قائل هستيم محال است در اخرت تقاضاي دوزخ اين دو تن را داشته باشند ..... و بي شک ايشان را شفاعت مي کنند ..... البته مسئله غصب خلافت که به جهل به معناي کلي انجام شده بحث ديگري است که در موضع خودش بايد بررسي شود ولي در مورد ماجراي حضرت زهرا اميد است شفاعت شوند چون قبل از اينکه در مسئله ولايت اسير شيطان شده و گمراه شوند داراي فضائل بسيار بوده اند و مقدمين در اسلام بوده و جز مهاجرين بودند و از نزديکان رسول خدا بوده و رسول الله داماد ايشان بودند .... به هر حال تنها خدا از اعمال و نهان هر شخص با اطلاع است ..... وهرگز نمي توان نص هايي که لاريب فيه نيستن ( تواريخ ) را مورد اعتماد يقيني قرار داده و به عنوان اعتقاد پذيرفت فقط همين قدر که از ايات الله ولايت مولي الموحدين علي عليه السلام ثابت ميشه کافي است و ديگر حوادث تاريخي را به خداي اعلم الحاکمين بسپاريم .... خدا گذشتگان را رحمت و ما را نيز بيامرزد ... ان شا الله
95 | مجيد م علي | | ٠٤:٤٩ - ٠١ شهریور ١٣٩٠ |
با سلام
چرا اينطور سوال ميكنيد ايا خداوند از شيخين .....
شيخين چكار كردند ؟؟؟؟

غير از اينكه دين حضرت محمد صلي الله عليه و اله را از صراط مستقيم منحرف كردند كار ديگري كردند ؟
غير از اينكه به حضرت علي عليه السلام ظلم كردند كار ديگري بكردند ؟
غير از اينكه باعث شهادت حضرت فاطمه الزهرا صديقه كبري سلام الله عليهاكار ديگري نكردند .
غير از اينكه باعث گمراهي ميليارد ميليار انسان شدند كار ديگري نكردند .
و هزار صد مورد ديگر .

راستي شيطان فقط بخاطر يك سجده نكردن مورد غضب الهي قرار گرفت و از رحمت الهي بدور شد اينها چطور فكر ميكنم حتي دوستدان اين دو در قيامت از اين دو راضي نشوند چه برسد به حضرت فاطمه الزهرا صديقه كبري سلام الله عليها.

لبيك يا علي
96 | عارفه | | ٢٤:٥٨ - ٠٣ شهریور ١٣٩٠ |
جناب عالم مقدس ملكوت
!!!!!!!

شما در مورد ابوبكر و گناه ايشان صحبت ميكنيد نه در مورد فرد گناهكاري كه شايد گناهش يك گناه صغيره باشد !!!!
ابوبكر به خود اجازه داده است كه حضرت فاطمه دخت پيامبر ص (دقت كنيد دختر پيامبر ص ) كه بارها خداي سبحان در قران مبين مودت و دوستي با ايشان را خواسته اند.را ازار دهد. پيامبر ص بارها احترام و مودت به فاطمه الزهرا ص را از مردم خواسته اند.

حال شما ميگوييد :::::::: در دنيا به ظاهر از شيخين دلخور شده باشند::::::::::::::::
به ظاهر يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟جناب؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

تاريخ گواه همه چيز هست. غصب فدك ,غصب حقوق مادي و معنوي حضرت علي ع و فاطمه الزهرا س,توهين به ساحت مقدس پيامبر ص , پاره كردن احاديث پيامبر ص , ظلم هايي كه دختر ابوبكر يعني عايشه بر عليه اسلام و پيامبر ص كرده است.و....به نظر شما اينها چيز كمي هست ؟؟؟؟؟؟/.

شايد بشود كتاب قطوري در مورد ظلم هاي ابوبكر و عمر و عايشه نوشت .

ضمنا ميدانيم كه اعمال انسان ما تقدم و ماتاخر هستند . و اعمال ابوبكر جز دسته ي ماتاخر هست چرا كه تمام كساني را كه گمراه كرده اند و تمام كارهايي كه انجام داده اند برد انها محدود به ان زمان نيست و هنوز كه هنوز است بعد از 1400 سال بوي گند كثافات و منجلاب گند كاريهاي ايشان عالم را گرفته است. يا اين اوصاف اميد شما و طرفداران انها , اميد واهي است چرا كه خداي سبحان تكليف را در قران مبين روشن فرموده اند و شرك و كفر گناهي است كه هرگز بخشيده نميشود.
تاكيد ميكنم ::: مشرك و كافر بخشيده نميشوند ::::::::

براي اثبات كفر هم ميتوانيد به اين وبلاگ مراجعه كنيد : http://maktabshia.blogfa.com/post-7.aspx

نمونه هايي از ايات قران كه ابوبكر كارهايي خلاف اين ايات شريف انجام ميداد::::

إِنَّ الَّذِينَ يَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ يُرِيدُونَ أَنْ يُفَرِّقُوا بَيْنَ اللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ يَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَکْفُرُ بِبَعْضٍ وَ يُرِيدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذلِکَ سَبِيلًا أُولئِکَ هُمُ الْکافِرُونَ حَقًّا وَ أَعْتَدْنا لِلْکافِرِينَ عَذاباً مُهِيناً

إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَهِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهِينا


الَّذِينَ يَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الأَرْضِ أُولَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ


ذَلِكَ الَّذِي يُبَشِّرُ اللَّهُ عِبَادَهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ قُل لَّا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَى وَمَن يَقْتَرِفْ حَسَنَةً نَّزِدْ لَهُ فِيهَا حُسْنًا إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ شَكُورٌ

ووووووو...
97 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | | ٠٧:٢٤ - ٠٧ شهریور ١٣٩٠ |
جناب عالم نامقدس هپروت

اربابان سعودي يهودي مسلکتان به چه فلاکتي افتاده اند که با استخدام مزدوان خودفروخته اي چون شما تحت عنوان "طلبه ي شيعه" اقدام به ايجاد تشکيک در اعتقاد شيعيان ميکنند!!!

شما همان بي صفتيد هستي که در مناظره با بنده همانطور که در چندين کامنت در همين سايت نوراني موجود است، مدعي شديد طلبه و شيعه هستيد!!! که بحول قوه الهي نفاقتان در همان بحث اول ثابت شده و پا به فرار گذاشتيد !!!

دروغها و ترفندهاي وهابيت در واقع توهين به شعور احاد مردم اعم از عوام و خواص با هر دين و عقيده مي باشد، بنابراين فقط 48 ساعت پس از علني شدن اين نظر به شما فرصت ميدهم که از تمام مخلوق روي زمين به جهت اهانتي که کر ده ايد عذر خواهي کنيد، در غير اينصورت با علني کردن مناظره تان پرده از دروغهايتان بر ميدارم تا درس عبرتي براي شما و ديگر همکيشان بي صفتتان گردد

اين نکته را هم به اربابان سعودي احمقتان از طرف ما بگوئيد:
اين ترفندها ديگر قديمي شده است بهتر کله پوکتان را بکار بيندازيد و ترفند بهتري را بکار گيريد شايد اين بار با فاصله ي بيشتري رسوا گرديد!!!

فراموش نکنيد فقط 48 ساعت به شما فرصت دادم، بديهي است بعد از سپري شدن مهلت داده شده مناظره شما در چندين سايت و وبلاگ قرار خواهد گرفت تا ماهيت وهابي شما بر همگان مشخص گردد
يا حق
98 | امير علي | | ١٣:٤٣ - ١٢ شهریور ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم... خدمت آقايي که خود را عالم مقدس ملکوت!! ناميده عرض ميکنم آقاي محترم اگر حضرت زهراي اطهر -سلام الله عليها- را داراي مقام عصمت ميدانيد پس بايد بدانيد که کسي که معصوم است براي دنيا و يا موارد بيهوده و عبث خشمگين نميشود که بخواهد بعدا پشيمان شود يا از نظرش برگردد.در ضمن شما که ميدانيد ابوبکر نزد آنحضرت گريست و اظهار پشيماني کرد حتما اينرا هم ميدانيد ابوبکر زماني اين کار را کرد که حضرت زهرا به او و عمر بن خطاب گفت که من در هرنمازي به شما نفرين ميکنم وشما دونفر باعث آزارو اذيت من شديد و من نزد رسول خدا از شما دونفر شکايت ميکنم.ابو بکر هم گريست تا آنجاکه عمر به او گفت واي بر مردمي که تورا خليفه قرار داده اند چرا از حرف يک زن اينگونه منقلب شدي!!!.البته ما افرادي مانند شما زياد ديده ايم که به اسم شيعه ميخواهند بين ما تفرقه بيندازند.راستي آقاي مثلا عالم مقدس! هيچيک از شيعيان محبت ابوبکر وعمر را در دل ندارند.../ و از تمام برادران و خواهران عزيزم هم که به اين جاسوس وهابي جوابهاي دندان شکني داده اند به نوبه خود تشکر ميکنم که نشان ميدهند هنوز شيعيان باغيرت فراوانند./ (والسلام علي من التبع الهدي)
99 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | | ٠٢:١٤ - ١٧ شهریور ١٣٩٠ |
جناب جاهل مزخرف هپروت

مهلت شما تمام شده است انشاءالله بزودي متن چت خود و شما را به يان سايت نوارني ارسال خواهم کرد تا مايه رسوائي کذاب وهابي مانند حضرتعالي گردد
يا حق
100 | احمد | | ١٢:٠٨ - ٢٨ شهریور ١٣٩٠ |
جناب
عالم مقدس ملکوت
اگه آخرت اينقدر که شما ميگين شير تو شير باشه که حضرت زهرا بياد از اون 2تا شفاعت کنه و اونا برن بهشت پس کي ميره جهنم؟

مگه بهشت طويله است؟
101 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | | ١٧:٣٤ - ٢٨ شهریور ١٣٩٠ |
سلام عليکم بر دوستان عزيز

اين هم وعده اي که به دوستان داده بودم

اين چت در پي درخواست جناب جاهل مزخرف هپروت با بنده اتفاق افتاد که براي روشن شدن ماهيت واقعي اين کذاب وهابي عينا در اينجا قرار ميدهم::

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:42:04 ب.ظ): سلام عليکم

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:42:18 ب.ظ): عليکم السلام و رحمةالله و برکاته
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:42:25 ب.ظ): شب شما بخير و خوشي

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:42:41 ب.ظ): خوب من بپرسم يا
شما سوال مي کنيد ؟

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:42:58 ب.ظ): قبل از هر چيزبه درک واصل شدن دشمن دين خدا .و پيامبر خدا و همچنين امامان هدي (ع) عمربن خطاب لعنت الله عليه را به شما تبريک ميگويم

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:43:03 ب.ظ): چه ضمانتي در منفوريت شيخين هست ؟
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:43:13 ب.ظ): مگر عمر نبود که ما را مسلمان کرد ؟

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:43:30 ب.ظ): اولا شما خود را معرفي کنيد! ثانيا اگر منظورتان از کلمه ضمانت همان "دليل" است بايد عرض کنم که دلايل بسياري در تاريخ و مخصوصا کتب صحيح اهل سنت در اين رابطه موجود است

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:43:41 ب.ظ): من محمد علي ابراهيمي 19 سالع از تهران

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:43:42 ب.ظ): آيا شما مسلمان و شيعه هستيد؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:43:45 ب.ظ): بله من طلبه و شيعي مذهب هستم
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:43:54 ب.ظ): واقعا؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:44:06 ب.ظ): اري به خدا قسم شيعه و طلبه هستم

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:44:18 ب.ظ): بسيار خوب، شيعه نيازي به قسم ندارد جناب ابراهيمي!
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:44:25 ب.ظ): درکدام مدرسه يا حوزه علميه مشغول تحصيل هستيد؟!
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:44:49 ب.ظ): چه شد ؟!
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:44:59 ب.ظ): چرا سکوت اختيار فرموديد؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:45:11 ب.ظ): نمي توانم بگويم
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:45:15 ب.ظ): لطفا مرا عفو کنيد
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:45:42 ب.ظ): من شيعه مولا علي هستم و لکن برايم مجهولاتي پيش امده که مي خواهم باهم حل و فصل کنيم

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:45:43 ب.ظ): بسيار خوب جناب ابراهيمي اما اين مهم محقق نميشود مگر با اثبات صداقت در گفتار هر دو طرف يعني هم بنده و هم شما

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:46:14 ب.ظ): تحصيلات شما چيه اقا حسيني ؟

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:46:16 ب.ظ): بنابراين بنده خودم را معرفي ميکنم
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:46:26 ب.ظ): بنده کارشناس ارشد در رشته حقوق قضائي از دانشگاه تهران و مدت کوتاهي هم تحصيلات حوزوي در مدرسه آقاي مجتهدي تهراني (ره) در تهران داشته ام و مدتي هم در دانشگاه مشغول تدريس بودم

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:46:42 ب.ظ): خوب احسنت به شما
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:00 ب.ظ): نگاه کنيد بنده از ان جايي که اسلام دين تعقلي است نمي خواهم تعبدي دينم را پذيرا باشم
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:11 ب.ظ): لذا دوست دارم منطقي بحث کنيم

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:47:04 ب.ظ): لطفا شما هم خود را معرفي کنيد تا ابتدا شيعه بودنتان مشخص شود زيرا صرف ادعا آنهم در محيط مجازي چيزي قابل اثبات نيست البته به استثناي سخناني که في مابين رد و بدل ميشود

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:47:14 ب.ظ): اول هويت بر مبناي ادعا اثبات شود و بعد بحث منطقي و علمي در صدر مناظره ما خواهد بود
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:47:35 ب.ظ): زيرا منظق مناظره ابتدا هويت و اثبات صداقت در گفتار و ادعاهاي في مابين است برادرعزيز

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:23 ب.ظ): من محمد علي ابراهيمي 19 ساله از تهران
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:30 ب.ظ): طلبه پايه 3 حوزه علميه
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:43 ب.ظ): اشهد ان عليا ولي الله و اماما و قائدا

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:47:46 ب.ظ): شما درکدام مدرسه مشغول به تحصيل هستيد؟

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:47:54 ب.ظ): چي کار داريد کدام مدرسه ؟

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:48:05 ب.ظ): شرايط مناظره همين است اگر لازم ميدانيد من شماره منزل يا محل کار يا آدرس هر دو را خدمتتان عرض ميکنم تا صحت و سقم ادعاهايمان مشخص شود

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:48:19 ب.ظ): نه ببين من نمي گم کدوم مدرسه

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:48:30 ب.ظ): آيا شما نسبت به حرفهايتان دچار تشکيک هستيد که از بيان نام مدرسه درهراسيد؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:48:34 ب.ظ): به اندازه کافي از دوستان طلبع که تعبدي هستند زخم زبان خوردم
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:48:48 ب.ظ): ديگر حوصله ندارم شما ما را توبيخ کنيد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:48:51 ب.ظ): جناب ابراهيمي بنده زخم زبان نزدم و کسي را هم توبيخ نکردم برادرعزيز ، بلکه فقط تا حدودي هويت شما را جهت روشن شدن صحت ادعايتان طلب نمودم شما هم ميتوانيد از بنده که مدعي شيعه بودن هستم مدرک بخواهيد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:48:57 ب.ظ): بنابراين بنده فقط هويت شما را براي کسب صحت ادعايتان مبني بر طلبه شيعه بودن جويا شدم، زيرا آداب مناظره همين است و اگر شما عوام باشيد، بنده قطعا با شما بحث نخواهم کرد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:49:04 ب.ظ): از طرفي شما ادعا کرديد که پيرو عقل و منطق هستيد،! آيا منطق يا به ادعاي خودتان دين تعقلي شما، به حضرتعالي اجازه ميدهد که با هويت ناشناخته سخن بگوئيد؟! دين اسلام به هيچ عنوان دين پنهانکاري نيست که هيچ بلکه کاملا شفاف است و اين عمل شما درواقع نوعي نفاق است!! اگر بخواهيد بحث تقيه را مطرح کنيد باز هم خطا کرده ايد زيرا شما ادعا ميکنيد طلبه ي شيعه هستيد، آيا بحث شفاف شما طلبه ي شيعه با بنده که شيعه هستم نياز به تقيه دارد؟!!

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:49:22 ب.ظ): لذا نه تنها بنده، بلکه علم و منطق و آداب مناظره هم حکم ميکند با صداقت خود را معرفي کنيد
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:49:35 ب.ظ): اگر هم شهامت چنين کاري را نداريد، بحث ديگري است!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:49:23 ب.ظ): شما فکر کنيد بنده طلبه حوزه چيذر هستم
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:49:55 ب.ظ): عجب از سخنان تند شما پيداست چون ديگران بي خرد و متعصب هستيد
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:50:10 ب.ظ): به خدا قسم که بدانيد خدا دين را فقط تعقلي مي پذيرد نه تعبدي

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:50:15 ب.ظ): پس معلوم شد شما منطق نميدانيد زيرا من هيچگونه سخن تندي به شما ارائه نکرددم!! بقول خودتان تعقل حکم ميکند که ابتدا صحت و سقم گفتارتان بر من عيان شود، در ضمن يک تهمت بي خردي به بنده زديد که ضمن تهمت توهين نيز تلقي ميشود که با توجه به سنت کمت مي بخشم

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:50:37 ب.ظ): برادر عزيز من هم تعقل و تفکر را مبناي دين خدا ميدانيم و اکنون بر مبناي همان تعقلي که مورد ادعاي شماست از شما ميخواهم ادعاي خود را اثبات فرمائيد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:50:55 ب.ظ): حال بنده از شما يک سئوال دارم

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:50:54 ب.ظ): چه کسي ايران را مسلمان کرد ؟؟

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:51:04 ب.ظ): به آنجا هم ميرسيم، لطفا با توجه به اينکه درخواست مناظره از طرف شما بوده است لطف فرمائيد يک موضوع مشخص و مناظره حول محور همان موضوع خاص انجام شود

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:51:11 ب.ظ): بسيار خوب ابتدا سئوال اول

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:51:12 ب.ظ): بفرماييد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:51:20 ب.ظ): اسلام واقعي را براي بنده تشريح فرمائيد
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:51:55 ب.ظ): منظور من از اسلام "واقعي" همان ديني است که پيامبر (ص) از سوي خداوند بدون هيچ کم و کاستي به مخلوقات خدا ابلاغ فرمودند و هيچ شک و شبهه اي در آن نيست

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:51:50 ب.ظ): اسلام يعني ايمان حقيقي به خداي يکتا و خالق و علت همه مجودات هستي و شهادت به پيامبري پيامبري که ارزنده ترين برنامه را بر بندگان ابلاغ کرد
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:52:28 ب.ظ): قران تمام اسلام است
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:52:38 ب.ظ): که روشنگري ان توسط اهل بيت است در اين شکي نيست

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:52:37 ب.ظ): بر کدام مبنا تکيه کرديد عزيز من، مگر ما ادعا کرده ايم قرآن تمام اسلام نيست؟!
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:52:43 ب.ظ): آفرين قرآن
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:52:52 ب.ظ): خداوند به شما جزاي خير دهد
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:53:08 ب.ظ): حال که مبناي شما با بنده يکي شد، اجازه ميدهيد سوال بعدي را مطرح کنم؟

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:53:24 ب.ظ): الحم لله
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:53:41 ب.ظ): من خودم در مدرسه مرحوم مجتهدي امتحان ورودي حوزه را دادم
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:54:08 ب.ظ): من هم مانند شما هستم ولي برام مجهولاتي پيش امده دوست دارم به عنوان يک بزرگتر کمکم کنيد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:53:44 ب.ظ): بسيار خوب ، ضمن تشکر از شما لطفا بفرمائيد از نظر قرآن کريم اصول دين کدام هستند
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:54:31 ب.ظ): لطفا بحث را در همين مسير ادامه دهيد تا به نتيجه برسد برادر محترم من باز هم تشکر ميکنم

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:54:25 ب.ظ): از نظر قران اصول دين توحيد معاد نبوت است

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:54:50 ب.ظ): جناب ابراهيمي ولايت و عدل را چه کرديد؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:55:25 ب.ظ): بله بنا بر يک ايه در قران مي توان ولايت را اصولي از دين خواند

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:55:14 ب.ظ): پس چرا در ابتدا ولايت و عدل را قيد نکرديد با توجه به اينکه از اصول شيعه مي باشد، و تنها سه به همان سه اصل مورد قبول اهل سنت اکتفا نموديد؟!!!

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:55:34 ب.ظ): آيا واقعا شما يک طلبه ي 19 ساله شيعه هستيد؟!!!
سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:55:47 ب.ظ): واقعآ چگونه ميتوانيد ادعا کنيد که طلبه پايه سوم حوزه هستيد؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:55:55 ب.ظ): انما وليکم الله و الذين امنوا الذين يقيمون الصلاه و يوتون الزکوه و هم راکعون

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:56:03 ب.ظ):آيا فقط همين است؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:56:13 ب.ظ): از اين ايه فهميده مي شود که علي عليه السلام ولايت دارد

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:56:19 ب.ظ): ديگر آيه اي نداريم؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:56:44 ب.ظ): خوب
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:56:48 ب.ظ): داريم ولي صراحت ندارد
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:56:55 ب.ظ): چون آيه طهارت
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:56:57 ب.ظ): آيه تبليغ
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:57:00 ب.ظ): ايه اکمال دين

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:57:19 ب.ظ): ببخشيد بنده را اگر رک حرف ميزنم

Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:57:22 ب.ظ): در ايه فوق که ذکر کردم همه مفسران بي استثنا مراد ايه را علي عليه السلام مي دانند
Mohammad Ali Ebrahimi (01/31/2011 11:57:40 ب.ظ): ولي در ايات ديگر به اتفاق بعض از مفسرين چنين است

سعيد حسيني ,,,, (01/31/2011 11:57:51 ب.ظ): ببينيد هر چند که همان يک آيه اصل ولايت را و همچنين مورد ولي را بر همه مشخص ميکند ، اما کاملا واضح است که با توجه ادعاي خودتان مبني بر شيعه بودن و علم بر اينکه ولايت و عدل از اصول تشيع است، شما اصل ولايت را جزو اصول عمدا يا سهوا نفرموديد!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:00:06 ق.ظ): از طرفي شما بعنوان مدعي شيعه بفرمائيد منظورتان از تفاسير کدام است، تفاسير شيعه يا سني؟!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:00:18 ق.ظ): بر گريديد به قسمت قبل همين گفتگو و يکبار ديگر نوشته هاي خود را مطالعه کنيد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:00:35 ق.ظ): واقعا دليل پنهان کردن اين دو اصل مهم ( ولايت و عدل) در بحث چه بود؟!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:00:50 ق.ظ): آيا اينکار دقيقا مانند پنها کردن هويتتان نبود؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:00:47 ق.ظ): شما براي من اثبات کن که ولايت در قران است

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:00:58 ق.ظ): عجب شما که ادعاي شيعه بودن ميکرديد!!! چه شد پس؟؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:01:05 ق.ظ): به آنجا هم ميرسيم قرار شد به قول خودتان بصورت تعقلي به حقيقت نزديک شويم و متاسفانه فعلا عقل ميگويد که شما به دروغ ادعاي شيعگي نموده ايد زيرا سئوال بنده کاملا واضح و روشن و از مبناي اصولي عقايد شيعه بود!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:01:21 ق.ظ): خوب ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:01:26 ق.ظ): تعجب ميکنم از شما که ادعا ميکنيد شيعه هستيد اما از شيعه ميترسيد!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:01:36 ق.ظ): اما اگر منکرامامت باشيد قطعا شيعه نيستيد!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:01:42 ق.ظ): اي بابا
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:01:48 ق.ظ): هيچ کس از ما شيعه نيست
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:01:56 ق.ظ): شيعه لفظي است که ما گرو مي کشيم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:01:53 ق.ظ): برادر محترم لطف کنيد با صداقت مذهب واقعي خود را بفرمائيد تا بحث بصورت منطقي ادامه پيدا کند
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:01:59 ق.ظ): لطف کنيد مودب باشيد و تهمت نزنيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:02:06 ق.ظ): شيعه علي يعني به مانند خود علي

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:02:13 ق.ظ): ما طبق نظر حضرت امير المومنين علي بن ابيطالب (ع) عمل ميکنيم برادر

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:02:15 ق.ظ): اايا ما مثل امير المومنين هستيم ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:02:24 ق.ظ): ما چنين ادعائي نداريم که مثل آن حضرت هستيم اما بايد سعي در اين امر مهم داشته باشيم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:02:29 ق.ظ): شما فکر کن من سني مذهب هستم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:02:36 ق.ظ): جناب ابراهيمي متاسفانه شما ولايت همان علي (ع) را که از اصول شيعه است همين چند لحظه پيش پنهان کرديد، اين در حاليست که مدعي هستيد طلبه پايه سوم حوزه و شيعه هستيد! چطور انتظار داريد که ادعاي شما را با وجود اين تناقضات بپذيرم؟! آيا تعقلي که از آن دم ميزنيد همين است؟!!! آيا دين خود را بر پايه همين ادعا بنا فرموده ايد؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:02:38 ق.ظ): مرا متقاعد کن

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:02:39 ق.ظ): بسيار خوب اما شرط دارد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:02:55 ق.ظ): شرط من اين است: با صداقت ادعاي کذبتان را مبني بر شيعه بودن که در ابتداي بحث مطرح کرده ايد، اصلاح کنيد و مذهب واقعي خود را اعتراف کنيد تا بحث به شکل منطقي و علمي (همان تعقلي که اعا کرده ايد) ادامه پيدا کند

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:03:16 ق.ظ): خواهش ميکنم مرد باشيد وبا شهامت سني بودن خودتان را اعتراف کنيد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:03:20 ق.ظ): آيا سني بودن تا اين اندازه زشت و قبيح است که از بيان آن هراس داريد يا قصد داريد با نفاق و ادعاي دروغ به شيعه بودن ادامه بحث بپردازيد؟!!!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:03:47 ق.ظ): انکار سني بودنتان يعني عدم اعتماد به مذهبتان، يعني عدم اعتماد به مذهب خلفاي ثلاثه!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:03:49 ق.ظ): بسيار خوب بنده منتظرم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:03:56 ق.ظ): چون شما خيلي اصرار داريد و نمي توانيد قبول کنيد که يک شيعه براي اولين بار عقلش به کار انداخته قبول
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:04:01 ق.ظ): بله من سني مذهب هستم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:04:07 ق.ظ): آفرين ، سپاسگذارم از، البته اينطور که مشخص شد ظاهرآ عقل مورد نظر شما همين الان شروع بکار کرد و بايد عرض کنم بنده آن را بکار انداختم!، زيرا شما راهي جز اعتراف به حقيقت نداشتيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:04:20 ق.ظ): باشه بابا من سني ام من و متقاعد کن

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:04:29 ق.ظ): دروغ شما را بپاي بچگي و ناشي بودنتان ميگذارم و دليل شما را به خودتان هديه ميکنم تا مدتي با آن دليل واهي (ادعاي بکار افتادن عقلتان) خوش باشيد، هر چند که شما سني هم نيستيد بلکه وهابي تشريف داريد جناب ابراهيمي!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:04:43 ق.ظ): اي بابا اين خانومه چي ميگه ديگه ؟؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:04:47 ق.ظ): جناب وهابي کذاب لطف کن متکلک نگو که مطمئنم در اين رابطه هم مانند بحث قبلي ناتوان خواهيد بود
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:04:55 ق.ظ): خانم ديگر کيست؟!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:05:03 ق.ظ): از چه سخن ميگوئيد، مگر ديوانه هستيد برادر وهابي عزيزم؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:05:14 ق.ظ): هر کي هستي باش چرا ميپري وسط رو اعصابم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:05:22 ق.ظ): آيا اعصاب شما در بحث و روشن شدن دروغ و افشاي ماهيتتان آسيب ديده است؟!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:05:30 ق.ظ): ببينيد جناب ابراهيمي اگر بي ادبي کنيد از بحث براي هميشه پشيمانتان ميکنم ، پس لطفا دقت کنيد احترام خود را ، با اينکه ميدانم براي پيروان عمر ملعون سخت است، حفظ کنيد تا بحث ما بصورت علمي و منطقي ادامه يابد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:05:49 ق.ظ): خوب جناب ادامه بده تا بيشتر شاهد تعصبت باشم تعصبي کورکورانه و بدون معرفت

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:05:57 ق.ظ): بنده اعتقاد دارم دشمن خدا و دين خدا از پست ترين حيوانات پست تر است که جماعت کذاب از آن جمله هستند
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:06:09 ق.ظ): شما تهمت تعصب ميزنيد در صورتي که جوابي براي سئوالات بنده نداريد و چنان درمانده شده ايد که مجبوريد بحث را به مجادله و قطعا در نهايت به فرار خود بکشانيد، اين روش وهابيت است، وهابي عزيزم!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:06:10 ق.ظ): منظورت کيست ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:06:22 ق.ظ): ولي من پيشنهادي براي تو دارم جناب مولوي عمري
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:06:43 ق.ظ): بنده براي روشن شدن حقيقت براي هر دو آدرس دانشگاه را به شما ميدهم لطفا تشريف بياوريد دانشگاه حضوري بحث کنيم ، حتي ميتوانيد چند نفر از مولوي هاي خود را هم همراه بياوريد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:06:59 ق.ظ): حداقل حسني که اينکار دارد اين است که هويت من براي شما، و هويت واقعي شما براي من عيان ميشود
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:03 ق.ظ): هر چند که مانند روز براي من روشن است که شهامت آنرا نداريد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:07:11 ق.ظ): اي بابا تو حوزه به ما همش متلک ميندازن ميگن عمر عمر

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:11 ق.ظ): عجب! چه شد؟! باز هم دچار توهم شدي؟! باز هم که به دروغ خود را شيعه معرفي کردي!، از کدام حوزه سخن ميگوئي؟! آيا منظورت شيرخوراگاه بزرگسالان مکي زاهدان است ؟!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:29 ق.ظ): تعجب ميکنم شما کدام حوزه ميرويد و جالب است که ادعا ميکنيد در آن حوزه حرفهايتان را ميزنيد اما از ذکر نام آن حوزه در محيط مجازي پرهيز ميکنيد، آيا عقل شما اين را مي پذيرد؟!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:36 ق.ظ): متلک را شما خود انداختيد و پاسخ خود را دريافت نموديد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:44 ق.ظ): من کوچکترين متلکي به شما نگفتم و تنها در جواب گستاخي هايت به تو هشدار دادم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:07:51 ق.ظ): دانشگاهي ها از طلبه ها تعصبي ترند

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:07:52 ق.ظ): دروغ نگوئيد لطفا البته اگر بخدا و روز قيامت ايمان داريد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:07:57 ق.ظ): من جانم در امن نيست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:08:04 ق.ظ): خودت ادعا ميکني که در مدرسه علميه شيعيان اين حرفها را ميزني و مي بينيم که جانت در امان بوده است! حالا چرا در محيط مجازي که ضريب امنيت شما بيشتر است از ذکر نام مدرسه اي که در آن امنيت داريد پرهيز ميکنيد؟؟! اينجاست که منافق رسوا ميشود
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:08:27 ق.ظ): جناب مولوي بهتر است از شما بپرسم که در کدام حوزه اهل سنت تحصيل کرديد؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:08:33 ق.ظ): اين سئوال را پرسيدم چون بسياري از مولوي هاي شما مرا خوب ميشناسند و شما ميتوانيد از آنان در مورد من استعلام بگيريد و براي بحث حضوري با اطمينان بيشتري اقدام فرمائيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:08:38 ق.ظ): نه بابا از همين پشت نت احساس خشمت را مي بينم چه رسد به حضور که مرا به توپ مي بنديد
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:08:52 ق.ظ): طلبه پايه 3 چه مي خواند ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:08:57 ق.ظ): دروس مهم پايه 3 را ذکر فرمائيد.
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:08:52 ق.ظ): مولوي حجت الله ذاکري را ميشناسيد؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:05 ق.ظ): مولوي قريشي را چطور؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:07 ق.ظ): مولوي خيرشاهي را چطور؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:09:18 ق.ظ): شما اهل تهرانيد ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:21 ق.ظ): ميدانم که اين سئوال شما براي منحرف کردن من از جواب سئوالي بود که از شما در مورد دروس مهم پايه 3 حوزه پرسيدم بود، يه وقت فکر نکني که متوجه نشدم!!!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:25 ق.ظ): اما به هر حال بله بنده ساکن تهرانم
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:39 ق.ظ): به زبان عربي و آذري هم کاملا مسلطم
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:09:52 ق.ظ): و منابع شما اهل سنت را از خودتان بهتر ميدانم
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:10:22 ق.ظ): صحت و سقم گفتار شما در اين مورد زياد نياز نيست
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:10:32 ق.ظ): چون شيعه بودن به ادعا نيست آقاي ابراهيمي!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:09:49 ق.ظ): خوب من اومدم مدرسه مرحوم مجتهدي ولي قبولم نکردن
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:09:53 ق.ظ): رفتم يک جاي ديگه
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:10:06 ق.ظ): اي بابا اين قدر نگو اهل سنت
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:10:12 ق.ظ): من شيعه هستم
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:10:30 ق.ظ): چرا خفه نميشي بابا

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:10:35 ق.ظ): عجب !

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:10:52 ق.ظ): چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:11:01 ق.ظ): خودتان ميگوئيد شيعه يعني علي (ع) ولي خود شما ولايت آن بزرگوار را پنهان ميکني!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:11:26 ق.ظ): من ميگم ولايت علي عليه السلام درست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:11:55 ق.ظ): پس مبناي اسلام در اطاعت از خداوند تبارک و تعالي است
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:11:58 ق.ظ): قبوله؟؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:12:07 ق.ظ): بله

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:12:24 ق.ظ): بسيار عالي

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:13:36 ق.ظ): ببين من عاشق اهل بيت رسول الله هستم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:13:46 ق.ظ): آيا اطاعت شما از خداوند که گفتيم نشانه تسليم ما در برابر خداوند متعال است از روي علم است تا تعصب؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:13:51 ق.ظ): ليکن نمي توانم کاملا شيخين را منفور بدانم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:14:13 ق.ظ): بنده آنها را طبق منابع خود اهل سنت خائن، گناهکار و حيله گر و برخي را هم زنازاده ميدانم
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:14:24 ق.ظ): منفور و ملعون بودنشان هم، پيش کش

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:14:16 ق.ظ): اطاعت دو جور است يا عابدانه يا عالمانه
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:14:28 ق.ظ): اگر عابدانه باشد مثل شما
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:14:44 ق.ظ): و اگر عالمانه باشد بدون هيچ تعصبي در پي حقانيت اطاعت خدا بر مي ايد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:14:40 ق.ظ): کدام يک از دلايلي که از ابتداي بحث مطرح فرموديد مبناي عاقلانه دارد؟!!! ما در اسلام يک نوع اطاعت بيشتر نداريم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:15:01 ق.ظ): کي گفته اهل سنت زنا زاده اند ؟؟
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:15:09 ق.ظ): شرم کنيد از اين سخن
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:15:21 ق.ظ): بيش از 80 درصد جهان اسلام را زنا زاده مي خواني ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:15:37 ق.ظ): چرا دروغ ميگوئيد؟؟ من نگفتم اهل سنت زنازاده اند، بلکه گفتم آنان خلفاي ثلاثه خائن، گناهکار و خيله گر و بعضي ازآنان مانند و عمر، معاويه، يزيد و . . . زنازاده اند، لطفآ از طرف من حرف نزنيد. کاملا واضح است که قصد منحرف کردن بحث را داريد ، اما به شما توصيه ميکنم که از اين کار بپرهيزيد زيرا پشيمان خواهيد شد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:15:25 ق.ظ): اطاعت معقول همان اطاعت عالمانه است که در صورت اخلاص در آن، ميزان و درجه ي عابدانه ي آن مشخص ميشود و در واقع اطاعت خالصانه به منزله عبادت عالمانه و خالصانه خواهد بود و تقواي الهي را در بر دارد همانطور که در قرآن کريم مي فرمايد : (همانا گرامي ترين شما نزد من با تقوا ترين شماست) پس لطف کنيد عبادت را از اطاعت جدا نکنيد و بر عليه قرآن سخن نگوئيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:15:47 ق.ظ): احسنت

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:15:48 ق.ظ): بسيار خوب ،ادامه ميدهيم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:15:57 ق.ظ): اطاعت معقول همان عالمانه است

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:16:07 ق.ظ): در ضمن همانطور که متذکر شدم ، باز هم تآکيد ميکنم که بنده نگفتم تمام اهل سنت زنا زاده اند
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:16:14 ق.ظ): بلکه شما مشخصا شيخين را گفتيد و بنده هم طبق حقايقي که در کتابهاي شما اهل سنت ، که آنهم بعد از سيطره و خفقان 800 ساله ي اشغال ايران توسط عمري ها ، بجاي مانده ، عرض کردم که آنان همگي خائن، گناهکار و حيله گر بودند و برخي هم زنازاده که اسامي بعضي از آنان را در بالا ذکر کردم، اگر اعتراضي داريد برويد يقه علماي خودتان را بگيريد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:16:31 ق.ظ): چرا عمر معاويه و يزيد را حرام زاده گفتيد ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:16:35 ق.ظ): دلايل آن در کتب اهل سنت و منابع شيعي موجود است که اکر تمايل داشته باشيد يک مناظره ي جداگانه پيرامون آن در نظر بگيريم
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:16:41 ق.ظ): پيامبر دختران حرام زادگان را مي گيرد ؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:16:44 ق.ظ): جناب ابراهيمي لطفا از خودتان نبافيد، زيرا فرزند يک فرد زنازاده ، به هيچوجه زنازاده محسوب نميشود و از سوي ديگر دلايل ازدواج رسول خدا ص نيازمند بحث تخصصي ديگري است که نه در سطح تفکر جنابعاليست و نه حوصله ي بحث ما، در هر صورت اگر تمايل داشتيد يک جلسه ي ديگر براي آن بحث در نظر ميگيريم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:17:12 ق.ظ): به هر حال اين اعترافات در منابع خود شماست

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:17:16 ق.ظ): اي بابا دير وقته فردا صبح کلاس داريم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:17:38 ق.ظ): برادر وهابي وقتي شما علم نداري من چه کنم ؟؟!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:17:53 ق.ظ): در ضمن همسران دو پيامبر خدا حضرت نوح و لوط(ع) که بودند؟! آيا آنان همسران دو پيامبر خدا نبودند؟!
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:17:55 ق.ظ): برو بابا
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:18:01 ق.ظ): چرا دوخت ميزني

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:18:13 ق.ظ): جناب وهابي حضرت لوط و نوح دو پيامبر از طرف خدا بودند يا خير؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:18:15 ق.ظ): من ميگم پيامبر چرا دختر يک فرد حرامي را گرفت ؟
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:18:31 ق.ظ): ايا منکر مي شوي که در 23 سال رسالت شريف شيخين در کنار رسول الله بودند ؟
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:18:34 ق.ظ): بله بود

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:18:43 ق.ظ): به همان دليل که حضرنوح و لوط(ع) با همسران خود که قرآن کريم در افشاي خيانت آنان تصريح مي ورزد، ازدواج کردند! به نظر شما چرا نوح و لوط(ع) با همسرانشان که دشمن دين خدا بودند ازدواج کردند؟ همان دليل در مورد رسول خاتم (ص) صادق است

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:18:54 ق.ظ): خوب اخه بدبختي اين جاست شما به عايشه هم مي تازيد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:02 ق.ظ): بله اولا منافقين هم در همان مدت 23 سال در کنار پيامبر (ص) بودند و قرآن کريم در مورد عايشه و حفصه هم مانند همسران حضرت نوح و لوط(ع) به صراحت به افشاگري مي پردازد لطفا سوره تحريم آيات 1 الي 12 را به دقت مطالعه فرمائيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:19:05 ق.ظ): شما به ام المومنين مي تازيد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:07 ق.ظ): آيا شما منکر حضورمنافقين در زمان حيات رسول خدا(ص) و در کنار آن حضرت هستيد؟! آيا شما منکر آيات قرآن در سوره توبه مخصوصا ايات 97 الي 102 هستيد؟! آيا اين به اصطلاح دين تعقلي شما، به شما چنين مي نمايد که تصريح کلام الله را در سوره مبارکه تحريم از آيه 1 الي 12، تنها بخاطر تعصبات کورکورانه در مورد عايشه معلوم الحال که تنها يکي از فتنه هايش در محاربه با خليفه چهارمتان علي (ع) در جمل منجر به کشته شدن 20 هزار مسلمان گرديد و هزاران بدعت و خيانت ديگر کنار گذاريد و تعصبتان را جايگزين آن نمائيد؟؟!!!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:16 ق.ظ): امکان ندارد کسي قائل به ولايت عاي (ع) باشد و اعلام دارد که مادرش عايشه است!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:28 ق.ظ): مادر شيعيان حضرت خديجه و دخترش حضرت فاطمه (سلام الله عليهما) هستند

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:19:29 ق.ظ): خير مادر هر مسلماني عايشه است

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:32 ق.ظ): جنب ابراهيمي خودتان بهتر ميدانيد که دروغ ميگوئيد و شيعه اعتقادي بر مادري عايشه ندارد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:19:37 ق.ظ): عجب
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:19:42 ق.ظ): چرا بر خلاف قران سخن مي گويي

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:19:51 ق.ظ): اگر پاسخهاي بنده را مطالعه ميکرديد متوجه ميشديد که بنده طبق عقايد شيعه دقيقا در راستاي آيات شريفه قرآن کريم سخن گفتم و اين شما هستيد که سعي درمنحرف کردن بحث داريد، مگر نه اين است که قرآن عايشه و حفصه را مذمت کرده و از آزار و اذيتشان نسبت به پيامبر خدا ص خبر داده است و فسق آن دو زن بيان فرموده است؟!!! عايشه همان کسي است که در جنگ جمل ، در حالي که سوار بر شتر و زره بر تن داشت، بر اي دشمني و محاربه با حضرت امير المومنين علي (ع) 20 هزار مسلمان را به کام مرگ فرستاد!!! آيا اين از مصاديق ام المومنين است يا ام الفاسقين؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:19:52 ق.ظ): کي گفته دختر پيامبر ام المومنينه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:20:04 ق.ظ): وقتي شما جماعت کذاب آيات قرآن را تفسير به رآي متعصبتان ميکنيد، نتيجه همين ميشود!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:20:06 ق.ظ): اگر آيه تطهير را معنا کنيد و اراده ي خدا را در خلقت پاک اهل بيت (ع) و دوري آنان از هر گونه رجس و پليدي را مشاهده مي نمائيد، آيا خداوند کساني را که مظهر پاکي و طهارت معرفي ميکند بعنوان الگو براي ما قرار نداده است؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:20:13 ق.ظ): قران ميگه زنان رسول الله مادر مونين هستند بعد تو مي چسبوني به صديقه طاهره ؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:20:18 ق.ظ): بله آن آيه بعد از جسارت طلحه به ساحت مقدس رسول خدا (ص) نازل شد و تمام کتب اهل سنت و مفسرين سني بدان اذعان دارند که طلحه که پسر عموي عايشه بود به خانه ي عايشه زياد رفت و آمد ميکرد و مدام ميگفت منتظرم تا رسول خدا (ص) از دنيا برود تا من با عايشه ازدواج کنم ، تا آنکه آيه تحريم ازدواج با زنان پيامبر ص نازل شد. آيا شما ميتوانيد با مادر خود ازواج کنيد؟! مادر بودن او از نظر قرآن مادر معنوي نيست بلکه به خاطر تحريم نکاح با زنان پيامبر (ص) است ، در ضمن پيامبر (ص) تنها يک همسر نداشت و به غير از عايشه و حفصه 7 همسر ديگر هم داشتند که ازدواج با آنان مانند ازدواج مادر خودمان مي باشد و حرام است

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:20:39 ق.ظ): شما اگر صحيح بخاري و مسلم و ديگر صحاح را بدون تعصب بخوانيد، براحتي متوجه ميشويد قضيه ي امهات المومنين براي چيست

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:21:15 ق.ظ): ببين من مقام حضرت زهرا را نفي نکردم که تو درصددي مقام او را براي من اثبات کني
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:21:32 ق.ظ): من ميگم طبق قران زنان پيامبر مادر مومنين هستند

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:21:36 ق.ظ): من هم منظور قرآن را از نظر مفسرين اهل سنت و شيعه براي شما تشريح کردم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:21:41 ق.ظ): بايد قبول کني عايشه مادرت هست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:21:51 ق.ظ): جناب وهابي مادر بودن او و ديگر همسران بنا به توضيحي که از بخاري و مسلم برايتان دادم تنها در جهت تحريم ازداج با آنان است و لاغير، از سوي ديگر شآن نزول آيه هم به تصريح مفسرين نشان از تحريم ازدواج با آنان دارد، وقتي که شما در تاريخ ميخوانيد طلحه عاشق و شيداي دختر عموي خود عايشه بوده و هميشه بخانه اش رفت و آمده داشته تا حدي که گستاخي کرده و ميگويد که منتظر فوت پيامبر ص است تا بتواند با عايشه ازدواج کند، چه برداشتي از اين موضوع ميتوانيد بکنيد؟! اگر دقت کنيد مي بينيد که تمام زنان پيامبر ص را مورد خطاب قرار داده است نه فقط عايشه را !!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:22:06 ق.ظ): خوب بگو ادمه بده
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:22:30 ق.ظ): بنال ببينم چه ميگي

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:22:43 ق.ظ): کاملا واضح است که تو وهابي متعصب از جماعت عمري هستي؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:22:55 ق.ظ): ولي اشکالي ندارد، بنده به بحث با شما بحث ادامه ميدهم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:22:59 ق.ظ): خاک تو سرت احمق
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:23:15 ق.ظ): حالا بنال

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:23:30 ق.ظ): تو وهابي کجا و طلبه شيعه کجا؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:23:43 ق.ظ): آيا شما خطبه غديرخم را قبول داريد؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:23:55 ق.ظ): به خدا يکتا سوگند مادرم سيده طباطبايي از نسل علي بن موسي الرضا عليه الاف التحيه و الثنا هست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:23:56 ق.ظ): آيا شما (من کنت مولاه فهذا علي مولاه) را در آن خطبه قبول داريد؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:24:13 ق.ظ): خوب مگه من با اين حديث مشکل دارم ؟؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:24:15 ق.ظ): بسيار خوب بفرمائيد قبول داريد يا خير؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:24:20 ق.ظ): بله قبول دارم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:24:01 ق.ظ): بسيار عالي، بفرمائيد (اللهم وال من والاه) را چطور قبول داريد؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:24:05 ق.ظ): بفرمائيد (اللهم عاد من عاده) را چطور، آنرا هم قبول داريد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:24:28 ق.ظ): آيا خطبه ي غدير را قبول داريد بچه مولوي جان؟!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:24:42 ق.ظ): نگو بچهههههههههه

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:24:46 ق.ظ): حتما شما الان ميخواهيد بگوئيد که در اين خطبه کلمه ي (مولي) معناي دوست ميدهد؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:24:55 ق.ظ): بله دقيقا
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:25:08 ق.ظ): من ميگم حتي اگر صريحآ معناي مولا و سرپرست را هم بدهد نبايد به شيخين بتازي
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:25:21 ق.ظ): چي کار به اونا داريد ؟؟

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:25:29 ق.ظ): به دليل اينکه آنان غاصب ولايت و حق امير المومنين علي بن ابيطالب و قاتل و همسر و فرزندش حضرت محسن بن علي ع بودند و تلاش کردند با خيانت، گناه و حيله گري دين اسلام را به پرتگاه يهود بکشانند، اگر شما شيعه باشيد بايد بدانيد که نظر شيعه در مورد خلفاي ثلاثه دقيقت نظر علي بن ابيطالب است که در صحيح مسلم از لسان عمر و به اعتراف خودش صراحتا مي فرمايد شما دو نفر(ابوبکر و عمر) خائن، گناهکار و حيله گر هستيد جالب اينکه اين واقعيت را خود عمربن خطاب به مولا علي(ع) ميگويد!!!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:25:51 ق.ظ): جناب ابراهيمي وهابي لطفا بحث را منحرف نکنيد، به سئوال بنده پاسخ دهيد (من کنت مولاه فهذا علي مولاه) يعني چه؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:26:05 ق.ظ): يعني هر که من مولاي اويم علي هم مولاي اوست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:26:12 ق.ظ): آفرين ميخواهم ميزان صداقت شما را در بيان تعقل ديني تان بسنجم
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:26:07 ق.ظ): حالا خواهش ميکنم خونسرد باشيد و فقط جواب قانع کننده بدهيد زيرا اين شما بوديد که در ابتداي بحث ادعا کرديد دين خدا را با تعقل مي پذيريد !
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:26:19 ق.ظ): حالا بفرمائيد (اللهم وال من والاه) يعني چه؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:26:30 ق.ظ): خدايا دوست بدار کسي که او را دوست دارد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:26:39 ق.ظ): احسنت بر شما لطفا بفرمائيد معناي (اللهم عاد من عاداه) چيست؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:26:48 ق.ظ): خدايا دشمن بدار کسي که او را دشمن دارد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:27:19 ق.ظ): آفرين، پس تا اينجا قبول داريد که حضرت علي (ع) مولا و جانشين پيامبر (ص) بودند ؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:27:33 ق.ظ): مولا درست
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:27:39 ق.ظ): ولي در جانشيني محل تامل است

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:27:51 ق.ظ): باشد لطفا تآمل کنيد تا بحث به نتيجه برسد فعلا بنده قصد دارم فقط در مورد کلمه ي (مولي) که بقول شما و اهل سنت تنها معناي (دوست) ميدهد بحث کنم و بر فرض مانند شما و اهل سنت بنده هم (مولي) را همان (دوست) تصور نمايم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:28:06 ق.ظ): خوب حالا فکر کن اره درست

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:28:06 ق.ظ): حالا طبق اين خطبه مشهور
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:28:54 ق.ظ): آيا شما طبق فرمايش پيامبر(ص) در خطبه ي مشهور غدير خم مي پذيريد که خداوند دوست است با دوستان علي (ع) و دشمن است با دشمنان او ؟؟؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:29:08 ق.ظ): بله

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:29:13 ق.ظ): خداوند به شما جزاي خير دهد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:29:20 ق.ظ): داده

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:29:26 ق.ظ): حالا از اينجا به بعد خيلي بيشتر دقت کنيد جناب مولوي ابراهيمي
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:30:15 ق.ظ): عايشه اي که مادر جنابعالي است وقتي نسبت به علي(ع) کينه کرده و با لشکر کشي و تجهيز سپاه براي کشتن علي(ع) اقدام و با همکاري خواستگار سابقش طلحه و فرد ديگري بنام زبيربن عوام به محاربه با علي(ع) مي پردازد آيا دوست علي(ع) است يا دشمن؟؟؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:30:29 ق.ظ): عقل شما در اين رابطه چه ميگويد؟؟؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:30:42 ق.ظ): شما که ادعا کرديد دين خدا را از منظر عقل مي پذيريد جواب دهيد لطفا
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:30:52 ق.ظ): بفرمائيد مادرتان عايشه دوست علي(ع) بود يا دشمن؟؟؟
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:31:09 ق.ظ): چه شد جناب مولوي وهابي؟!!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:31:12 ق.ظ): بنده منتظر جواب تعقلي شما هستم

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:31:13 ق.ظ): خوب هر کسي در زندگي اشتباهي دارد خود حضرت علي هم در نهج البلاغه مي گويد او را رها کنيد و احترامش کنيد که به علت نصف عقلي چنين کرد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:31:23 ق.ظ): نه اينکه بيايي نعوذ بالله توهين کني

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:31:27 ق.ظ): جناب مولوي ابراهيمي بنده از شما سئوال کردم که با توجه به ادعايتان که دين خدا را بر مبناي تعقل مي پذيريد نه تعبدي، بفرمايد آيا عايشه دوست علي(ع) بود يا دشمنش؟!!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:31:31 ق.ظ): جناب مولوي که ادعاي عقل داري لطفا بفرمائيد فعل عايشه مادرتان بر مبناي دوستي با علي(ع) بود يا دشمني؟؟؟!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:31:49 ق.ظ): دشمني اش از سر حسادات زنانه بود

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:31:55 ق.ظ): پس قبول داريد که عايشه دشمن علي(ع) بوده و دليل دشمني اش را هم حسادت بيان ميکنيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:32:18 ق.ظ): اولا که اگر من بخوام جدل کنم تو رو از همون اول مي پيچونم

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:32:24 ق.ظ): بله کاملا مشخص است که وهابيت راههاي مختلف جدل را براي دشمني با حقيقت آموخته اند و سفسطه را بجاي دين خدا مي پرستند!

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:32:42 ق.ظ): اما چيزي که عجيب است اين است جناب ابراهيمي که شما ادعاي تعقل در بحث دين را پيش ميکشيد ولي از آن گريزان هستيد!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:32:44 ق.ظ): اصلا اصل ماجراي غدير و اين خطبه در مورد مسئله به خوصوي بود که اهل سنت به شکلي ديگر ان را نقل مي کنند

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:33:08 ق.ظ): بله شما وهابي ها هر کدام به گونه اي نقل ميکنيد قبول دارم اما من در اينجا بحث را از منظر علماي شيعه نقل نکردم و دقيقا بر مبناي شما اهل بدعت بيان نمودم و خودتان ديديد که کلمه ي (مولي) را طبق نظر شما (دوست) فرض کردم، آيا دقت نفرموديد؟؟؟!!!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:33:08 ق.ظ): اگر چنين است بدان پيامبر از همه زنانش بيش از همه به عايشه علاقه داشت
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:33:14 ق.ظ): و در حجره عايشع دفنشد
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:33:20 ق.ظ): و سر بر بالين او از دنيا رجعت کرد
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:33:26 ق.ظ): ااو را حميرا مي ناميد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:33:15 ق.ظ): بقول خودتان با توجه به تصريح آيات قرآن و روايات متعدد از صحيح مسلم و بخاري در مورد عايشه و حفصه و نيز افعال عايشه در زمان حيات و بعد از شهادت رسول خدا(ص)، عقل مبارکتان به شما چه ميگويد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:33:29 ق.ظ): آن حجره متعلق به پيغمبر (ص) بود نه عايشه

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:33:50 ق.ظ): به هر حال روز روشن لازم نيست انکار کني
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:34:02 ق.ظ): خودت هم ميدوني رسول الله را به عايشه علاقه خاصه اي بود
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:34:39 ق.ظ): لابد امشب لباس قرمز پ.شيده و ابولولو کثافت احسن گفتيد
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:34:46 ق.ظ): گمشو بابا

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:34:47 ق.ظ): بله امروز که گذشت نهم ربيع الاول بود و سالروز به درک واصل شدن دشمن دين خدا بود و موسم شادي شيعيان، شما هم اگر واقعا شيعه هستيد بايد چنين کنيد

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:35:02 ق.ظ): خاک تو سرت
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:35:38 ق.ظ): odgd o,f nd'i fda hc hdk ,hr ,hr k;k
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:35:55 ق.ظ): trx fv, ;,kj hvi ;k fvhd h,gdk fhv d; adui [g,j hdajhn 'tj oti a,

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:36:02 ق.ظ): شوکه شدي عزيزکم ، بچه مولوي کذاب؟

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:36:06 ق.ظ): خوب ديگه واق واق نکن
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:36:30 ق.ظ): فقط همين يادت باشه براي اولين بار يک بچه شيعه اومد جلوت ايستاد و تو ماندي

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:37:08 ق.ظ): از مناظره کاملا برداشت ميشود که چه کسي مانده است!

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:37:05 ق.ظ): اگر امير المومنين الان اين جا بود يک سيلي محکم بهت ميزد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:37:20 ق.ظ): فعلا نوکران علي(ع) به تو سيلي زدند

Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:37:14 ق.ظ): خاک بر سرت که به ناموس رسول خدا توهين کردي
Mohammad Ali Ebrahimi (02/01/2011 12:37:21 ق.ظ): ديگه گمشو ---- (((در اين قسمت يک فحش رکيک ناموسي به بنده داده شد)))

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:39:36 ق.ظ): الحمدلله که ثابت شد شما وهابي اند با نام شيعه وارد ميشويد و با روسائي و روسياهي در دنيا و آخرت ظاهر خواهيد شد

سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:39:54 ق.ظ): البته سن شما بالاي 30 سال است اين را هم گفتم که فکر نکني کسي حرفهاي مفت شما را باور ميکند
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:40:20 ق.ظ): هر چند که اگر توبه کنيد خداوند کمکتان ميکند به شرطي که مصداق آيه شريفه (صم بکم عمي فهم لايرجعون) نباشيد
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:40:21 ق.ظ): بسيار خوب من باز هم در خدمتم بفرمائيد به ادامه فحاشي تان بپردازيد!!!
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:40:21 ق.ظ): الو
سعيد حسيني ,,,, (02/01/2011 12:40:21 ق.ظ): کجا رفتيد جناب ابراهيمي وهابي ؟؟؟؟
102 | مجيد م علي | | ٢٠:٤٧ - ٢٩ شهریور ١٣٩٠ |
با سلام
دوستان و خصوصاً استاد محترم جناب سعيد . واقعاً متوجه بوديم و شديم كه اين فرقه ضاله و متاسفانه بسياري از اهل سنت حاضرند هر كاري بكنند .
جناب جناب جاهل مزخرف هپروت حرف شما را باور بكنيم يا دم خروستان " عايشه " را .
ترا بخدا خودتان كه ( نعوذ بالله ) خر سواري هم ميكند قسم اگر يكي از زنهاي ديگر حضرت رسول اكرم صلي الله و اله علناً بر عليه ابوبكر , عمر , عثمان يكي از اين حركتهاي عايشه كه بر عليه امير المومنين صلوات الله عليه انجام داده بود انجام ميداد چيكار ميكرديد .
چرا اينقدر دروغ خودت را طلبه شيعه معرفي مي كني با افكار و اعتقادات فرقه ضاله وهابيت .

لبيك يا علي
103 | عالم مقدس ملكوت | | ٠٧:١٧ - ٣١ شهریور ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم ........ ويل لكل افاك اثيم ....... واي بر هر دروغ گوي گناه پيشه من نمي خواستم بار ديگر در اين جا و در باب اين مطلب نظر بگذارم و طريقتم چنان بوده كه در مورد هر بحث فقط يك نظر از من موجود باشد تا هر كسي به ان مينگرد حقيقت موضوع را كشف كند .... ولي ظاهرا دروغ ها تهمت ها و حرف هاي زشت مجبورم كرد بار ديگر كامنت گذاشته و روح خفته كساني كه ادعاي مودت مولي الموحدين عليه السلام را دارند بيدار كنم تا مباد فرداي قيامت براي كارهاي زشت خود از من بخواهند از حقم نسبت به ايشان بگذرم ... من در بعض از مطالب اين سايت خطايي نمي بينم براي همين كامنت هم نمي گذارم ولي در ان چه مي بينم وظيفه دارم اخطار دهم .... بنده نگفتم كه شيخين ملعون نيستند و لعن ايشان حرام است و يا عايشه ميرود بهشت ! بلكه گفتم ما حق نداريم با ان چه يقين نيست مطالب را استناد كنيم و با غير يقينيات بخواهيم مطالب خود را به كرسي بنشانيم .... اين عمل يك جبهه سياسي است نه دفاع از تشيع و خواسته مقامات عاليه ان .... بنده گفتم ما وظيفه داريم فقط با يقينيات مطالب را اظهار كنيم و حق قرار دادن نص هايي كه لا ريب فيه نيستن را در كنار قران كه نص لا ريب فيه است نداريم .... يعني براي مطرود كردن شيخين از دليل گمراهي در ولايت كه امري بديهي است استفاده كنيم نه به مذمت هايي كه ايضا در كتاب هاي مختلف تاريخي امده ... متاسفانه امروز افرادي همچون سعيد حسيني كه به كذب در مورد بنده نظر ميدهند و موزيانه و بدون در نظر گرفتن تقواي الهي مطالب را بر عليه من تحريف مي كنند شيعه هواي نفس گشته و از وجود شيطان غافل شده اند و گمان كرده اند با اين كارهاي زشت خود را در اغوش مولا جاي داده اند !!!!! شيعه كسي هست كه وقتي فهميد امير المومنين عليه السلام عايشه را بعد جنگ جمل هتك حرمت نكرد و احترام او را به خاطر انتسابش به حريم نبوي صلي الله عليه و اله پاس داشت او هم چنين كند .... نه به خاطر ذات عايشه بلكه به خاطر انتسابش .... ولي امروزه براحتي حرف هاي زشت و ركيك در مورد امهات المومنين مي شنويم و ابروي ما مبلغين را برده ايد .... براحتي به مرجع تقليد در هيئت ها توهين مي شود چرا كه مرجع تقليد نظر به تقوا ميدهد نه سياست .... باز هم همه دوستان را متذكر تقواي الهي مي كنم و اميد دارم شيطان نفس را شكست داده و اندكي انديشه كنند و با عقل و انصاف پيش بيايند و خود را اسير حسرات ابدي نكنند و از مرام و طريقت مولا عليه السلام و ائمه معصومين صلوات الله عليهم اجمعين تبعيت كنند ..... السلام علي من اتبع الهدي
104 | بخت النصر | | ٢٣:٥٥ - ٠٨ مهر ١٣٩٠ |
و چنين گفت عالم مقدس بهايي ها در مورد همجنس بازان و لواط‌کاران:
«حال مسئله اين جاست که حکم اين افراد در شرع مقدس چيست ؟؟؟؟؟؟؟؟ ايا بايد تا اخر عمر معذب بمانند ؟؟؟»

عالم مقدس بهايي‌ها
معذب هستي؟
چرا؟
الان چند وقت است که معذب هستي؟
چند ساله بودي که متوجه شدي معذب هستي؟
خيلي معذب هستي؟ اين معذب بودنت شدت و کاستي هم دارد؟
معمولا در چه روزهاي بيشتر معذب هستي؟
دنبال يک راهي هستي که از معذب بودن خلاص شوي؟
خوب راه اسرائيل را که نبسته‌اند!!!
راه فلوريدا را که نبسته‌اند!!
برو با رفقايت باش کمي از معذب بودن خلاص شوي!!!
گرچه بهترين جا براي تو همان رياض است و استخبارات نجد!!
105 | سيد آل رسول آبپخش | | ٢٢:٤٧ - ١٧ اسفند ١٣٩٠ |
سلام: در جواب اين که آيا حضرت زهراء از شيخين راضي شد؟بايد گفت نعوذبالله اگر خدا از شيطان راضي شده باشد،حضرت زهراء نيز از آن دو راضي شده است.کساني که حضرت زهراء پشت به آنها کرده ونفرينشان نموده است،چگونه ادعاي رضايت آن حضرت را دارند.اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علي ذالک.
106 | سيد فواد ميراسكندري | | ١٠:٤٣ - ٢٦ آبان ١٣٩١ |
سلام عليکم
بسيار خوشوقت شدم.
دست شما سلامت باد.
با اجازه و نقل نشاني مي‌خواهم از مطالبي که آورده‌ايد استفاده کنم.
107 | احمد | | ١٧:٢١ - ٠٩ دي ١٣٩١ |
سلام در مورد روايت غضب فاطمه زهرا س بر ابوبکر قسمت( فغضبت فاطمة بنت رسول الله صلى الله عليه وسلم فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّيَتْ) وهابيت اين شبهه را مطرح مي کنند که در اين روايت يکي از راويان آن ابن شهاب زهري است و تمامي روايتهايي که غضب فاطمه را در بر دارد اين شخص در آن است و اين قسمت «فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّيَتْ» از ادراج ابن شهاب زهري است و نه اصل روايت و ابن شهاب زهري رحمه الله در بين ائمه جرح و تعديل به مدرج بودن معروف است همانگونه که اهل علم اطلاع دارند و اين ادراج برداشت شخصي ايشان است. زيرا در اکثر اين روايات از لفظ«قال» استفاده شده يعني ميگه قال : فغضبت فاطمة خب اگر مگر راوي حديث ام المومنين نيست؟ پس معني اين قال چيست؟ اگر ام المومنين گفته که بايد روايت بگويد «قالت» اما مشخص است که اين را ابن شهاب گفته و از ادراج اوست.تمامي اين روايتها که از لفظ غضب و خشم استفاده شده فقط ابن شهاب زهري از عروه از ام المومنين عائشه صديقه نقل کرده است و مدرج بودن آقاي ابن شهاب نيز معروف است

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي
محمد بن مسلم معروف به ابن شهاب زهري از روات بخاري ، مسلم و بقيه صحاح سته اهل سنت است. ابن حجر در باره او مي‌نويسد :
«الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه وهو من رؤوس الطبقة الرابعة»
فقيه و حافظ بود، بر بزرگي جايگاه او اتفاق نظر است و از سران طبقه چهارم است.
((العسقلاني الشافعي ، أحمد بن علي بن حجر أبو الفضل (متوفاي852هـ) تقريب التهذيب ، ج 1 ، ص 506 ، تحقيق : محمد عوامة ، ناشر : دار الرشيد - سوريا ، الطبعة : الأولى ، 1406 - 1986
.
))
در مورد استفاده از لفظ قال هم به هيچ وجه صحيح نمي باشد. من كل روايت را براي شما نقل مي كنيم خودتان قضاوت كنيد:
2926 حدثنا عبد الْعَزِيزِ بن عبد اللَّهِ حدثنا إِبْرَاهِيمُ بن سَعْدٍ عن صَالِحٍ عن بن شِهَابٍ قال أخبرني عُرْوَةُ بن الزُّبَيْرِ أَنَّ عَائِشَةَ أُمَّ الْمُؤْمِنِينَ رضي الله عنها أَخْبَرَتْهُ أَنَّ فَاطِمَةَ عليها السَّلَام ابْنَةَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم سَأَلَتْ أَبَا بَكْرٍ الصِّدِّيقَ بَعْدَ وَفَاةِ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَنْ يَقْسِمَ لها مِيرَاثَهَا ما تَرَكَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم مِمَّا أَفَاءَ الله عليه فقال أبو بَكْرٍ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قال لَا نُورَثُ ما تَرَكْنَا صَدَقَةٌ فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّيَتْ وَعَاشَتْ بَعْدَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم سِتَّةَ أَشْهُرٍ قالت وَكَانَتْ فَاطِمَةُ تَسْأَلُ أَبَا بَكْرٍ نَصِيبَهَا مِمَّا تَرَكَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم من خَيْبَرَ وَفَدَكٍ وَصَدَقَتَهُ بِالْمَدِينَةِ فَأَبَى أبو بَكْرٍ عليها ذلك وقال لَسْتُ تَارِكًا شيئا كان رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَعْمَلُ بِهِ إلا عَمِلْتُ بِهِ فَإِنِّي أَخْشَى إن تَرَكْتُ شيئا من أَمْرِهِ أَنْ أَزِيغَ فَأَمَّا صَدَقَتُهُ بِالْمَدِينَةِ فَدَفَعَهَا عُمَرُ إلى عَلِيٍّ وَعَبَّاسٍ وَأَمَّا خَيْبَرُ وَفَدَكٌ فَأَمْسَكَهَا عُمَرُ وقال هُمَا صَدَقَةُ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم كَانَتَا لِحُقُوقِهِ التي تَعْرُوهُ وَنَوَائِبِهِ وَأَمْرُهُمَا إلى من وَلِيَ الْأَمْرَ قال فَهُمَا على ذلك إلى الْيَوْمِ.
((صحيح البخاري، ج 3، ص 1126
محمد بن إسماعيل أبو عبدالله البخاري الجعفي الوفاة: 256 ، دار النشر : دار ابن كثير , اليمامة - بيروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقيق : د. مصطفى ديب البغا))
در اين روايت هيچ دليلي بر ادراج ابن شهاب زهري و يا لفظ قال كه مربوط به راوي باشد ديده نمي شود.
در مورد ادراج ابن شهاب زهري هم هرچند علماي اهل سنت او را كثير التدريج مي دانند ولي در مورد مدرجات او در صحيح بخاري، آنها را تلقي به قبول كرده اند اگر قرار باشد تدريجهاي واقع در بخاري حذف شود بايد از يك پنجم روايات بخاري دست بردارند! آيا حاضرند چنين كاري بكنند؟ اگر حاضرند ما هم به اين روايات استدلال نخواهيم كرد.
خلاصه اينكه اولاً در اين روايت به هيچ وجه تدريجي نشده است. ثانياً ابن شهاب تدريج دارد اما مقبول آنهاست.
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
(1)
108 | احمد | | ١٧:٢٣ - ٠٩ دي ١٣٩١ |
در مورد اثبات کتاب السياسه به ابن قتيبه هم توضيح بدهيد

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي
اين مساله قبلاً بررسي شده است به اين آدرس مراجعه نماييد: www.valiasr-aj.com/fa/page.php
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
(1)
109 | رضوي | | ١٨:٢٦ - ٣٠ فروردين ١٣٩٢ |
بسم الله الرحمن الرحيم با عرض سلام خدمت شما مدافعان عزيز و بزرگوار مکتب اهل بيت (ع) لطفا به اشکالات زير پاسخ دهيد جريان خواستگاري امام علي (ع) از دختر ابوجهل در اين آدرس ها و کتب شيعه نيز آمده: الشرائع ابن بابويه، ص 185- 186 بحار الانوار ج 27 ص 63 بحار النوار ج 39 ص 207 علل الشرائع ص 163 حق اليقين 203 و 204 بحار الانوار ح 43 ص 43 جريان عيادت و رضايت مندي حضرت زهرا (س) نيز در اين آدرسها از کتب شيعه و سني امده است. مجاج السالکين ص 49 شرح نهج البلاغة، إبن ميثم بحراني، ج5، ص107 شرح نهج‏البلاغة، إبن‏أبى‏الحديد، ج‏1، ص‏57، چاپ بيروت - شرح إبن‏ميثم، ج‏5، ص‏507 - شرح دنبلى، ص‏331 - حق اليقين، مجلسى، ص‏180، چاپ تهران. و همچنين در ديگر کتب اهل سنت با سند صحيح آمده است

پاسخ:
باسلام
دوست گرامي؛ در كتاب علل الشرايع آمده است كه شقيي نزد فاطمه سلام الله عليها آمد و بدروغ براي اينكه فاطمه سلام الله عليها را برنجاند گفت علي عليه السلام چنين كاري كرده و بعد معلوم شد اين سخن دروغ بوده و در همين روايت به دروغ بودن اين ادعا تصريح شده است. بحارالانوار هم اين روايت را از علل الشرايع ذكر كرده است. اين مورد به آدرسهاي ذيل مراجعه كنيد:
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
(1)
110 | فاطمه املشي | | ١٢:٢٨ - ٠١ ارديبهشت ١٣٩٢ |
بسمه تعال کامند 107 ( حيف اون اسمي که روي تو گذاشتن ) اي ابن عايشه ( البته نه ابن محمد صلي الله عليه و سلم ) مادر ما فاطمه زهرا سلام الله عليها ست و خديجه ي کبري و بس، در وصف حماقت و رذالت تو همين بس که نام صديقه که از اسماء زهراي اطهر سلام الله عليها ست رو در کنار اسم اون زن قرار دادي و نام فاطمه الزهرا سلام الله عليها رو بدون احترام مي بري
111 | كنيز حضرت زهرا | | ١٦:٥٤ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٢ |
كاش ثاني هم كمي احساس داشت احترامه باغبانو ياس داشت كاش زهراژشت در تنها نبود مادر سادات هم عباس داشت....لعنت به عدو كه روح تقوارا كشت ايمان و كمال و عشق و معنارا كشت باز ا و بگير انتقامي سنگين از انكه زراه ظلم زهرا را كشت بچه شيعه ها دست مريضاد دست همتونو ميبوسم بنامه علي روزي مياد كه همه دنيا يك تيكه علي ميشه بياد روزي كه فرزندش مهدي بياد جوابه اين ظالمهارو بده وجوابه توهيناشونو بده وبياد روزي كه اقامون بياد خستگيو از تنتون دربياره كوچيكه همتونم
112 | يا علي | | ١٧:١٣ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٢ |
بابا توروخدا ابروي عمرو نبرين با اين حرفاتون اگه علي شب دفن كرد فاطمه رو چون ميترسيد بيان نبش قبرش كنن بابا درسته اينجا بحثه سني وشيعس ولي رو هوا حرف نزنين ادم ميتركه از خنده برادر يا خاهر اهل تسنن فرمودن كه شبانه دفنش كردن چون ميخاستن مزاحم عمر نشن عمر صبح كار داشته واي كه مردم از خنده .اخه برادر يا خاهر گرامي مردمه عاديو صبح دفن ميكردن حالا كه نوبته دختر رسول رسيده شب دفنش كردن كه مزاحم عمر نشن ميخاسته بخابه بنده خدا..خوبه عمر نيس ببينه طرفداراش مردمو ميخندونن با حرفاشون خدايي دستشون درد نكنه خيلي بيحال بودم دمتون گرم.اون يكي نوشته تنم ميلرزه به عمر لعن ميدين در جواب ميگم مونده تنت بلرزه داداش گاماس گاماس كجاشو ديدي صبر كن.....برادران و خاهران اهل تسنن مگه نه اينكه نماز يكي از اركان دينه بابا شما وضوشو خلاف قران ميگيرين كدوم نماز دلتون خوشه..از يكي از اين سنيا سوال كردم چرا ميشورين بجاي مسح گفت رسول اينجوري بوده اخه چي بگم بتون رسول قرانو ول كرده گفته گوش نكنيد اينجوري وضو بگيريد؟شما هم دروغ بخدا بستين هم برسول خدا.بابا مطالعه هم نكنيد ميفهمين اين مذهب من دراورديه چون خلاف قرانه..فداي اسمت علي روزي بياد كه همه ي عالم اسم بچه هاشونو بزارن علي
113 | نازي | | ١٧:٣٢ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٢ |
بابا بادمجونم شده جز ميوه جات وهابيام مگه ادمن؟تو كتاباشون نوشته اگه رفتي مسافرت شهوت بهت غلبه كرد دنباله ناموسه مردم نرو يه دستمال بنداز رو مادرت كه وسطش سوراخ باشه خودتو ارضا كن حالا ديگه ببين چه شيطوونايي هستن
114 | يا علي | | ١٧:٥٢ - ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٢ |
حضرت حيدر بنامه فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مديون عطر ياس بود اي كه بستي راه را در كوچه ها بر فاطمه گردنت را ميشكست انجا اگر عباس بود....فداي همه ي بچه شيعه هايي كه اينجا از علي و اولادش دفاع ميكنن اجرتون با فرزندش مهدي. اين شعرو نوشتم يكم خستگي بگيرين التماس دعا
115 | عاشق اميرالمومنين علي | | ١٨:١١ - ١١ خرداد ١٣٩٢ |
لطفا عنوان را اينگونه اصلاح کنيد : آيا حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) از شيخين راضى شد؟ در صحيح بخاري هم آمده : فاطمه عليهاالسلام پس فرق ما با آنان چيست؟
116 | محمدي | | ٢١:٣٢ - ٢٠ آذر ١٣٩٢ |
بسم الله الرحمن الرحيم.
عرض سلام و ادب خدمت همه خواهران و بر ادران مسلمان_شيعه و سني_.
در جواب به يکي از عزيزان بايد عرض کنم که=
در منابع عزيزان اهل تسنن ما آمده که خداوند با غضب حضرت فاطمه زهراء_سلام الله عليها_غضب ميکند و با رضايت بانو(س) راضي ميشود.و باز هم در منابع ايشان از جمله الامامه و السياسه صحيح بخاري مسلم و.....آمده که بانو فاطمه(س)بر شيخين_ابي بکر و عمر_خشمناک بودن.
و خداوند هم در قرآن ميفرمايد=اي کساني که ايمان آورده ايد هرگز قومي را که خداوند بر آنان غضب کرده ولي خود نگيريد.
و............
خوب جناب عالم مقدس ملکوت! آيا با اين همه مدرک باز هم بايد بر اين اصرار داشته باشيم که سيده فاطمه زهراء(ع)در روز قيامت از شيخين شفاعت ميکند؟
خوب اگر اعمال شيخين قابل توجيه بود که حضرت زهرا(س) در همان موقع ايشان را ميبخشيد/
بله!اعمال آن دو مربوط به تمام امت اسلام بود نه مسئله شخصي....عملي که تا امروز دودش توي چشم همه هست....بحث بحث آزار و ظلم به حبيبه خدا و رسول و غضب حق هايي بود که خدا آن حق ها رو به مولا علي و سيده فاطمه_سلام الله عليهما_عطا فرموده......بحث بحث هدايت مردم بود که اگر مولا(ع)خانه نشين نميشد.......چي ميشد....
نه مثل حالا كه كفار با استفاده از همين مسئله و اختلاف بين ما دارن به اهداف خودشون ميرسن....كه البته ما بايد جلوگيري كنيم....
من!جناب عالم مقدس ملکوت از استدلال شما دوست محترم در تعجبم!
والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته.
117 | يا رسول الله | | ٢١:٠٣ - ٢١ آذر ١٣٩٢ |
از استدلال کامنت محترم شماره 94 در تعجبم!
در تفسير صافي آمده که سيدنا و حبيبنا رسول الله_صلي الله عليه و آله و سلم_فرمودند=
((قاتلان و ستمکاران ذريه من شفاعت نميشوند و مغفرت خدا شامل حال اين ظالمان نميگردد...._تفسيرصافي ج1 ص154_
رسول خدا ميفرمايد که اينان شفاعت نميشوند ولي کامنت محترم شماره 94 ميگن که صديقه_سلام الله عليها_از ابي بکر شفاعت ميکند؟
نميدانم از کجا ميدانن؟و چطور ميگن قطعا؟!
خوب!برادر يا خواهر من!اگر اعمال شيخين_ابي بکر و عمر_قابل توجيه بود که در همان موقع صديقه(س)ايشان رو ميبخشيد.
آن هم با توجه به عصمت صديقه طاهره_ع_.......
فکر کنين!
که شخصي شما را کتک بزند و ملکتان را غصب کند و فرزنتان را بکشد و حق همسرتان را_که البته حق الهي و مربوط به تمام مردم بود_را غصب کند.....بعد بدون اين که حق را به شما پس بدهد يک معذرت خواهي سوري بکند!
آن وقت شما چه ميکنيد؟!
الله اعلم!
118 | دنيا | | ٠٥:٥٠ - ٢٢ آذر ١٣٩٢ |
به فرموده پيامبر(ص) فاطمه پاره تن من است هر فاطمه را خشنود مرا خشنود کرده هر که او را بيازارد مرا آزرده حال ميگي شيخين شما رفتن براي دلجويي فاطمه بخشيد اصل دوم بايد از پيامبر طلب بخشش کنن حال پيامبر در قيد حيات نيست پس بخشش شيخين موکل شد به قيامت نزد پيامبر
119 | mokhtar | | ٠٢:٣٩ - ١٩ بهمن ١٣٩٢ |
قالَتْ عليها السلام : إنّى اُشْهِدُاللّهَ وَ مَلائِكَتَهُ، انَّكُما اَسْخَطْتُمانى ، وَ ما رَضيتُمانى ، وَ لَئِنْ لَقيتُ النَبِيَّ لا شْكُوَنَّكُما إلَيْهِ. 3
هنگامى كه ابوبكر و عمر به ملاقات حضرت آمدند فرمود: خدا و ملائكه را گواه مى گيرم كه شما مرا خشمناك كرده و آزرده‌ايد، و مرا راضى نكرديد، و چنانچه رسول خدا را ملاقات كنم شكايت شما دو نفر را خواهم كرد.
120 | ميپذيرم هرچه ايزد گفته است | | ١٥:٥٠ - ٠٨ خرداد ١٣٩٣ |
مهدي مياد و اونموقع اين ؟؟؟ميفهمن حق با کي بود
  بعدی [1] [2] [3] [4]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها