2021 August 2
آراء کی فہرست

سے: تک: عبارت کو شامل: عبارت کی جگہ: مشاہدات کی تعداد:

صفحہ نمبر سے 2  »
1
مندرجات کا کوڈ: 1371 - عنوان: جمع بین دو نماز ، شیعہ اور اہل سنت کی نگاہ میں
مکمل نام : محمد عرفان - تاریخ اشاعت: 09:42 - 27 May 2021
دو نمازوں کو ملا کر پڑھنے سے مراد ایک نماز کاآخری وقت اور دوسری نماذ کا ابتدائ وقت
نیز سہولت دینے سے مساجد نہیں بھرتیں.محبت سے دین پر عمل کروانا سیکھیں.
جواب:
سلام علیکم ۔۔۔
 
نہیں جمع کر کے پڑھنے کا یہ مطلب نہیں ہے ۔۔۔ مثلا ظہر کے آذان کے بعد شیعہ {پہلے جماعت کے ساتھ یا جماعت کے بغیر } ظہر پڑھ لیتا ہے اور پھر عصر ۔۔۔۔۔ اب ممکن کوئی ظہر کے فورا بعد کسی وحہ سے نماز نہ پڑھے اور عصر کے وقت نماز پڑھے تو یہاں بھی پہلے ظہر پڑھے گا پھر عصر ۔۔۔۔۔۔۔ اور آخری وقت ہو اور آذان مغرب سے پہلے صرف چار رکعت پڑھنے کا وقت ہو تو یہاں پہلے عصر پڑھے گا پھر بعد میں ظہر کی قضاء پڑھے گا ۔۔۔
یہی ترتیب مغرب اور عشاء میں بھی ۔۔۔۔۔۔۔
 
 محترم بات اس کے بھی جائز ہونے یا نہ ہونے کی ہے ۔۔۔۔ بات اس میں نہیں ہے اس تائم پر پڑھنا افضل ہے ۔۔۔۔ شیعہ فقہ میں بھی افضل وہی دو ٹائم پڑھنا اور ہر نماز کو اس کی فضیلت کے وقت پر پڑھںا ہے ۔۔۔۔۔ لہذا بات جائز ہونے اور اس سہولت کے ہونے کی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔ اب شیعوں کی عادت  ایک ساتھ پڑھنا ہے اور اھل سنت کے ہاں عادت الگ الگ پڑھنا ہے ۔۔۔۔۔ 

2
مندرجات کا کوڈ: 1792 - عنوان: معاویہ (لع) اور امیر المؤمنین علی (ع) پر سبّ و لعن:
مکمل نام : سیدہ - تاریخ اشاعت: 01:04 - 27 May 2021
احسنت۔ آپ سے گزارش ہے مزید اس سلسلے میں پوسٹ مارٹم کیجیے۔ تحقیقی مقالہ جات پبلیش کیجیے ہم منتظر ہیں۔یہ نام پاکستان نصاب کا حصہ نہیں بننا چاہیے۔
جواب:
 سلام علیکم ۔۔
جی اھل سنت کے بعض لوگ اموی فکر سے متاثر ہو کر معاویہ کی فضیلت بیان  کرتے ہیں اس کے نام پر ریلیاں نکالتے ہیں ۔۔۔۔ اس کی سیاست زندہ باد کے نعرے لگاتے ہیں 
 
لیکن یہ حقیقت میں یہ ان لوگوں کا خود  اھل سنت کی تاریخ اور اہل سنت کے بزرگوں سے بغاوت کا اعلان ہے ۔۔۔۔  
 

3
مندرجات کا کوڈ: 1696 - عنوان: وہابیت کا تعارف اور اس کا اصلی چہرہ
مکمل نام : Monarchy kasbati - تاریخ اشاعت: 08:24 - 12 May 2021
اس میں ا٘دہ سچ اور ا٘دھ جھوٹ ہے تو جھوٹ کا گناہ ا٘پکو ہو گا
جواب:
 سلام علیکم۔۔۔
چلو جی ادھا سچ ہونے کو تو آپ مان گئے ۔۔۔۔ 
اب کیا اپ سچی باتوں میں سے بعض کی نشاندھی اور جھوٹی باتوں میں سے بعد کی نشاندھی فرمائیں گے ۔۔۔

4
مندرجات کا کوڈ: 598 - عنوان: کیا کتاب صحیح بخاری میں،حضرت زہرا (س)کو اذیت و تکلیف دینے کے بارے میں کوئی حدیث موجود ہے؟
مکمل نام : طاہر زمانی - تاریخ اشاعت: 02:10 - 10 May 2021
کیا یقیناً ابوبکر اور عمر نے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی لخت جگر کو غضبناک کیا ہے
جواب:
 
 سلام علیکم

 جی بلکل جس طرح سے مندرجہ بالا مقالے میں جو حوالے اور سند پیش ہوئی ہے یہ اھل سنت کی سب سے معتبر کتاب میں موجود حدیث کی سند ہے ۔۔۔

جناب فاطمہ سلام اللہ علیہا نے فدک وغیرہ کے بارے میں اپنے حقوق کا مطالبہ کیا اور جب مطالبہ منظور نہیں ہوا تو آپ ان سے غضبناک ہوئیں اور مکمل بائیکاٹ کا حالت میں دنیا سے چلی گئیں ۔۔۔۔

 

فَوَجَدَتْ فَاطِمَةُ عَلَی أَبِی بَكْر فِی ذَلِكَ - قَالَ - فَهَجَرَتْهُ فَلَمْ تُكَلِّمْهُ حَتَّی تُوُفِّيَتْ .

پس فاطمہ ابوبکر پر غضبناک ہوئیں اور اس سے بات کرنا ختم کر دیا، یہاں تک کہ آپ وفات فرما گئیں، یعنی مرتے دم تک پھر رسول خدا کی بیٹی نے ابوبکر سے بات نہیں کی تھی۔

صحيح البخاری:ج5 ص 82، ( ح 4240) كتاب المغازی، ب 38 ـ باب غَزْوَةُ خَيْبَرَ.

 

5
مندرجات کا کوڈ: 179 - عنوان: حضرت علی [علیہ السلام] کی شہادت پر عائشہ کی خوشی
مکمل نام : شاکر - تاریخ اشاعت: 04:31 - 03 May 2021
استغفراللہ لعنت بہتان لگان والے پر۔۔
جواب:
 جناب  ؛  سند اھل سنت کی کتابوں سے پیش کی گئی ہے اب اگر بہتان ہے تو شیعوں کی طرف سے نہیں ہے بلکہ اھل سنت کی طرف سے ہی ہے ۔۔۔
 
یہاں یہ  بات بھی  قابل توجہ ہے کہ جناب عائشہ کا مولا علی سے  رویہ اچھا تو نہیں تھا ۔۔۔ جنگ جمل سے پہلے اور جنگ جمل کے بعد یہ بات ثابت ہے کہ جناب عائشہ ان کے بارے میں منفی رویہ رکھتی تھی ۔
جنگ کی نوبت آنے کا مطلب یہی تو ہے ، کبھی اس جنگ کی وجہ سے مولا علی سے معزرت خواہی نہیں کی ۔۔۔ 
اھل سنت کی کتابوں میں ہے کہ جناب عائشہ آپ کے ساتھ سوتن جیسا رفتار رکھتی تھی ۔۔
 
«واللّه‏ ما کان بینی و بین علیّ فی القدیم إلاّ ما یکون بین المرأة و أحمائها».

طبرى، تاریخ الأمم و الملوک: ج 3، ص 60 ـ 61، حوادث سال 36 هجرى قمرى، تجهیز علیّ رضى‏الله‏عنه عائشة من البصرة؛  

ابن‏ کثیر، البدایة و النهایة: ج 7، ص 257، حوادث سال 36 هجرى قمرى، مسیر علی بن أبیطالب من المدینة إلى البصرة بدلاً من الشام.  

 

 اھل سنت کی کتابوں میں یہاں تقل نقل ہے کہ جناب عائشہ معاویہ کے لئے دعا کرتی کہ اللہ ان کی عمر معاویہ کو بخش دئے ۔۔۔۔
 
اب یہ دعا حقیقت میں اپنے رقیت کے دشمن کی حمایت کا اعلان ہے۔۔۔۔ لہذا تاریخی حقائق کو بہتان کہنا صحیح نہیں ہے ۔۔۔۔۔ کوئی تاریخ میں دکھا نہیں سکتا کہ جناب عائشہ نے ان کی شہادت پر افسوس کا اظہار کیا ہو ۔۔۔۔

6
مندرجات کا کوڈ: 1644 - عنوان: معاویہ ابن ابی سفیان کی زندگی اور اسکے کردار پر ایک نظر
مکمل نام : عنایت اللہ - تاریخ اشاعت: 08:51 - 12 March 2021
کافر کافر شیعہ کافر
مکمل مضمون جھوٹ اور کذب پر مشتمل ہے
اور لکھنے والے کا خبث باطن پر دال ہے
جواب:
 سلام علیکم :
محترم نعروں اور جذباتی باتوں سے مسئلہ حل نہیں ہوتا ۔۔ اگر آپ کو اعتراض ہے تو آپ علمی اندا میں رد کرئے ۔۔
مثال دے کر دکھا دئے کہ کہاں پر جھوٹ لکھا ہے ، یہ سب اھل سنت کی کتابوں سے نقل شدہ مطالب ہیں ، اگر سب جھوٹے مطالب ہیں تو پھر آپ کی کتابوں میں ہیں ہمارا قصور کیا ہے ؟ کیا ان کو نقل کرنے کی وجہ سے ہمیں مقصر اور ہم پر کفر کے فتوے لگاتے ہو ؟ جناب یہ فتوے ہم سے پہلے آپ کے ہی بزرگوں پر لگیں گے ۔ ہم نے تو ان کی باتیں نقل کی ہیں ۔۔۔۔۔

7
مندرجات کا کوڈ: 134 - عنوان: شوہر دار عورت بغیر نکاح کے کسی غیر مرد سے جنسی تعلقات قائم کرسکتی ہے !
مکمل نام : عبد اللہ - تاریخ اشاعت: 13:18 - 03 March 2021
آپ کی رائے کا جواب 28
آپ نے اپنی تحریر میں لکھا کہ حضرت علی علیہ السلام اور حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ سے نقل ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے متعہ سے منع کردیا۔۔ لیکن اس کے بعد کہیں نہیں ہے کہ بعد میں حضرت علی کرم اللہ وجہہ نے یا کسی اور صحابی رضی اللہ عنہ نے اسے دوبارہ جائز قرار دیا ہو۔۔
جواب:
سلام علیکم ۔۔۔
 
دیکھیں محترم ۔۔۔ بہت سے  اصحاب متعہ کو جائز سمجھتے تھے اور خلیفہ دوم کے دور تک اس کو انجام بھی دیتے تھے ۔۔الیکن خلیفہ نے طاقت کا استعمال کر کے اس سے روک دیا ۔
 
اب اگر خیبر میں یہ حرم ہوا تھا تو خیلفہ دوم کے دور تک ایسا کیوں کیا کرتے تھے ؟ یہ ایک بنیادی سوال ہے ،، جناب جابر کی صرف بات نہیں  آپ کہہ رہے ہیں ہم { خود جابر اور دوسرے اصحاب } 
آپ مندرجہ ذیل جناب جابر کی حدیث ملاحظہ کریں۔۔۔
 
بہت سی روایات میں بہت سے اصحاب نے واضح طور پر کہا ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم اور ابوبکر کے دور میں اور خود عمر کی خلافت کے شروع کے دور میں متعہ حلال تھا اور وہ لوگ اس کو جائز سمجھتے تھے  :
حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ أَخْبَرَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ قَالَ سَمِعْتُ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ يَقُول كُنَّا نَسْتَمْتِعُ بِالْقَبْضَةِ مِنْ التَّمْرِ وَالدَّقِيقِ الْأَيَّامَ عَلَي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَبِي بَكْرٍ حَتَّي نَهَي عَنْهُ عُمَرُ فِي شَأْنِ عَمْرِو بْنِ حُرَيْثٍ
  جابر بن عبد الله الأنصاري کہتے تھے  : ہم رسول اللہ ص اور ابوبکر کے زمانے میں مٹھی بر کھجور یا آٹے دے کر متعہ کرتے تھے یہاں تک کہ عمر نے عمرو بن حريث کے واقعے کے بعد اس کو حرام قرار دیا  .
صحيح مسلم ج2 ص 1023 باب نكاح المتعة
 
 
اب اگلی بات یہ ہے کہ جناب جابر اور بعض دوسرے اصحاب باقاعدہ طور پر کہہ رہے ہیں کہ  کوئی ایسا حکم نہیں آیا ہے جو متعہ کو حرام قرار دئے ۔۔
حضرت علی علیہ السلام اور جناب ابن عباس سے بھی متعہ جائز ہونے والی روایت کتابوں میں نقل ہوئی ہے ۔۔۔..
 
آپ مندجہ ذیل چند اسناد کو ملاحظہ کریں ۔۔۔
 
 
اب ہم یہاں پر اصحاب میں سے بعض کے نام لیتے ہیں کہ جو متعہ کو حلال سمجھتے تھے ۔
 
 
جابر بن عبداللَّه انصاري :
صحيح مسلم ج2 ص1022 باب نكاح المتعه چاپ دار إحياء التراث العربي بيروت
مصنف عبد الرزاق ج7 ص499 باب المتعة چاپ المكتب الإسلامي بيروت
عمدة القاري ج17 ص 246 باب غزوة خيبر چاپ دار إحياء التراث العربي بيروت
شرح الزرقاني ج3 ص 199 چاپ دار الكتب العلمية بيروت كتاب النكاح باب نكاح المتعة
 
و...
 
عمران بن حصين خزاعي :
 
صحيح بخاري ج 4 ص 1642 چاپ دار ابن كثير بيروت 1407 كتاب التفسير باب "فمن تمتع بالعمرة إلي الحج" (بقره أيه 196)
مسند أحمد بن حنبل ج4 ص 436 چاپ موسسه قرطبه مصر
المحبر ص 289 باب من كان يري المتعة من أصحاب النبي
التفسير الكبير ج10 ص41 چاپ دار الكتب العلميه بيروت سوره نساء ذيل آيه "فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَئَاتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً"
تفسير قرطبي ج5 ص 133چاپ دار الشعب قاهره
ابو سعيد خدري :
المحلي ج9 ص 519چاپ دار الآفاق بيروت
شرح الزرقاني ج3 ص 199 چاپ دار الكتب العلمية بيروت كتاب النكاح باب نكاح المتعة
عمدة القاري ج17 ص 246 باب غزوة خيبر چاپ دار إحياء التراث العربي بيروت
 
عبداللَّه بن مسعود :
المحلي ج9 ص 519چاپ دار الآفاق بيروت
شرح الزرقاني ج3 ص 199 چاپ دار الكتب العلمية بيروت كتاب النكاح باب نكاح المتعة
 
سلمة بن اكوع :
المحبر ص 289 باب من كان يري المتعة من أصحاب النبي
شرح الزرقاني ج3 ص 199 چاپ دار الكتب العلمية بيروت كتاب النكاح باب نكاح المتعة
مصنف عبد الرزاق ج7 ص 498 ش 14023 باب المتعة چاپ المكتب الإسلامي بيروت
كنز العمال ج 16 ص 219 ح 45731 چاپ دار الكتب العلمية بيروت
 
 امير المومنين علي بن ابي طالب عليه السلام :
التفسير الكبير ج10 ص43چاپ دار الكتب العلمية بيروت ذيل آيه متعه سوره نساء
 
( امیر المومنین علیہ السلام نے عمر کی طرف سے اس کے منع والی روایت نقل کیا ہے ):
الدر المنثور ج2 ص486 دار الفكر بيروت - تفسير الطبري ج 5 ص13 چاپ دار الفكر بيروت - المصنف ج7 ص500 شماره 14029 - كنز العمال ج16 ص219ح 45728 چاپ دار الكتب العلمية بيروت
ابن حزم نے بھی نقل کیا ہے کہ امیر المومنین علیہ السلام سے متعہ کے بارے میں مختلف قسم کی روایتیں نقل ہوئی ہے  (بعض جائز ہونے کو بتاتی ہے اور بعض حرام ہونے کو ):
المحلي ج9 ص 520 چاپ دار الآفاق بيروت
[۱:۲۹ قبل‌ازظهر, ۱۳۹۹/۱۲/۵] mohdmlk24: سرخی نے اپنی دو کتابوں میں اس کو ان روایات میں سے قرار دیتا ہے جس عمر سے صحیح سند کے ساتھ نقل ہوئی ہے ۔
 
وقد صحّ أنّ عمر رضي اللّه عنه نهي الناس عن المتعة فقال: متعتان كانتا علي عهد رسول اللّه صلي اللّه عليهوسلم وأنا أنهي الناس عنهما ؛متعة النساء، ومتعة الحج .
 
صحیح سند کے ساتھ عمر سے نقل ہوا ہے کہ انہوں نے لوگوں کو متعہ سے منع کیا اور کہا    :  رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم کے زمانے میں دو متعے حلال تھے ،  عورتوں سے متعہ ، حج تمتع کا متعہ ۔
المبسوط للسرخسي ج4 ص27 - أصول السرخسي ج2 ص6
 
 
اب یہاں ملاحظہ کریں حتی خود خلیفہ دوم واضح طور پر یہ کہہ رہا ہے کہ متعہ اللہ کی کتاب میں اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی سنت میں جائز ہے لیکن میں اس سے منع کررہا ہوں اور متعہ کرنے والے کو سزا دوں گا۔۔
 
 
 
 

8
مندرجات کا کوڈ: 795 - عنوان: فضائلِ امیر المؤمنین امام المتقین علی ابن ابی طالب علیہ السلام علماء و کتب اہل سنت کی نظر میں
مکمل نام : Hasnain Abbas Ameeni - تاریخ اشاعت: 07:16 - 05 February 2021
ماشاءاللہ بہت خوب۔
سلامت رہیں
جواب:
 سلام علیکم ۔۔۔  بہت شکریہ ۔۔۔
 
اللہ ہم سب کو محمد و آلہ محمد کی سیرت اور تعلیمات پر چلنے کی توفیق دئے ،، آمین 
 
التماس دعا 

9
مندرجات کا کوڈ: 619 - عنوان: ایام فاطمیہ اور شہادت مظلومانہ صدیقۃ الکبری حضرت فاطمہ زہرا (س)
مکمل نام : سید علی عباس جعفری - تاریخ اشاعت: 22:37 - 19 January 2021
Bhot khub hai ye mash Allah
جواب:
سلام علیکم ۔۔۔ بہت شکریہ جناب اللہ آپ کو سلامت رکھے۔ آمین یا رب العالمین ۔۔
التماس دعا ۔

10
مندرجات کا کوڈ: 633 - عنوان: شہادت حضرت فاطمہ زہرا (س) ایک انكار ناپذیر حقیقت
مکمل نام : علی حسنین عباس - تاریخ اشاعت: 19:11 - 16 January 2021
اللہ تعالٰی کی لعنت ہو اس گروہ پر جہنوں نے سیدہ فاطمہ زہرا سلام اللہ علیہا کو شہید کیا.

کتنی بڑی مصبیت ہوگی سیدہ پر کہ کہنا پڑا کہ بابا اگر یہ مصبتیں دن پر پڑتیں تو وہ رات میں تبدیل ہوجاتیں...

ظالمین پر اللہ کی لعنت ہو
جواب:
سلام  علیکم ۔۔۔
اللہ ہم سب کو اہل بیت علیہم السلام  کی سیرت اور تعلیمات کو  حاصل کرنے ،سمجھنے ،ان پر عمل کرنے  اور ان تبلیغ کرنے کی توفیق عنایت فرما۔
اللہ ہمیں اہل بیت علیہم  السلام  کی مظلومیت پر پردہ ڈالنے والوں کو بے نقاب کرنے کی توفیق عنایت فرمائیں ۔۔
آمین یا رب العالمین ۔۔

11
مندرجات کا کوڈ: 836 - عنوان: شیعوں نے امیر المؤمنین علی (ع) پر وہابیوں کی طرف سے شراب پینے کی تہمت کا کیا جواب دیا ہے ؟
مکمل نام : صادق - تاریخ اشاعت: 20:38 - 14 January 2021
یہ پوسٹ کسی عیسائی نے لکھی ہے اور ایسی کتابوں کے نام سے حوالے بھی دئیے ہیں جنکا وجود بھی نہیں اہلتشیع چونکہ سیدنا عمر فاروق رضی اللہ عنہ کے خلاف ہیں اسلئے انہیں یہ پوسٹ پسند ہوگی مگر اس پوسٹ میں سیدنا عمرفاروق رضی اللہ عنہ پر جھوٹ باندھا گیا ہے
جواب:
 سلام علیکم : جناب بات سند کے ساتھ کریں ۔جیساکہ ہماری پوسٹ میں جو بھی مطلب بیان کیا ہے سب کی سند بھی ہے۔۔۔۔ 
بغیر سند کی بات کرنا آسان طریقہ ہے لیکن علمی انداز سے بحث کرنا چاہتے ہیں تو دلیل اور سند کے ساتھ دوسروں کی بات کو رد کریں۔۔۔

12
مندرجات کا کوڈ: 1644 - عنوان: معاویہ ابن ابی سفیان کی زندگی اور اسکے کردار پر ایک نظر
مکمل نام : Taqi - تاریخ اشاعت: 21:55 - 30 December 2020
ہم پنجتن پاک کے حکم پر مر مٹنے والے ہیں اور اس بات پر یقین رکھتے ہیں کے جو شخص بھی اہلیبیت سے بعض رکھتاہے اللہ سبحانہ وتعالی اسے واصل جہنم کریں گے
جواب:
 جی محترم ایسا ہی ہے کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی صحیح سند حدیث کے مطابق امیرالمومنین اور  اہل بیت علیہ السلام  سے بغض کرنے والے منافق اور ان کا ٹھکانہ جہنم ہے۔۔۔۔

۔۔۔ ایک نمونہ

أن رسول الله (صلي الله عليه وآله وسلم) قال : والذي نفسي بيده لا يبغضنا أهل البيت رجل إلا أدخله الله النار .

صحيح ابن حبان ، ج15 ص435 .

رسول خدا ( صلي الله عليه وآله وسلم) نے فرمایا : اس ذات کی قسم جس کی قبضہ قدرت میں میری جان ہے ،کوئی بھی ہم اھل بیت سے دشمنی کرئے تو اس کا ٹھکانہ جہنم ہے۔   

حاكم نيشابوري نے اس روایت کو نقل کرنے کے بعد لکھا ہے  :

هذا حديث صحيح علي شرط مسلم ولم يخرجاه .

المستدرك: ج3 ص162، تحقيق: مصطفي عبد القادر عطا، ط1 سنة 1990، دار الكتب العلمية - بيروت .

یہ روایت صحیح مسلم کی شرائط کے مطابق صحیح ہے لیکن بخاری اور مسلم نے اس کو نقل نہیں کیا ہے  .

 الباني جو عصر حاضر کے وھابی علماء میں سے ہے ،انہوں نے اس روایت کو اپنی کتاب "سلسله احاديث صحيحه" میں نقل کیا ہے .

السلسلة ، ج5 ص643، مكتبة الم   عارف - الرياض .


13
مندرجات کا کوڈ: 398 - عنوان: امام حسن(ع) کے صلح نامے کے بارے میں تھوڑی تفصیل دیں؟
مکمل نام : حبیب اللہ - تاریخ اشاعت: 23:37 - 20 September 2020
ماشاءاللہ زبردست تجزیہ کیا ہے،،، جزاک اللہ
جواب:
 سلام علیکم ۔۔۔شکریہ ۔۔۔ جزاک اللہ ۔۔۔ 

14
مندرجات کا کوڈ: 243 - عنوان: معاویہ کا باپ کون ہے؟
مکمل نام : شعیوں کس ٹھوکو - تاریخ اشاعت: 02:16 - 14 September 2020
بھوسڑی کے شعیو
سنسان کی اولادیں بن جاو
ورنہ متعہ سے پیدا ہونے وسلے شعیے سنکی ماں کی پھدی میں واپس گھسیڑ دئیے جائیں گے
جواب:
 جناب بدتمیزی اور گندی زبان استعمال کرنے سے حقیقت تو نہیں بدل سکتی ۔ اگر اہل علم آدمی ہو تو علمی جواب دئے ۔۔شکریہ 

15
مندرجات کا کوڈ: 243 - عنوان: معاویہ کا باپ کون ہے؟
مکمل نام : Zarmuhammad - تاریخ اشاعت: 10:18 - 13 September 2020
تم کتے کے اولاد ہو ہندہ نے فتح مکہ کے دوران کہا تھا کہ شریف خاندان کے خواتین بھی زنا کر سکتی ہے کیا?
اللّٰہ کی لعنت ہو تم کتو پر شیعہ کافر ہے
جواب:
 جناب ۔۔۔۔۔ مطالب کا مطالعہ کریں پھر علمی نقد کرے ۔۔۔
اپ کے کمنٹ آپ کی شخصیت کی تصویر ہے 

16
مندرجات کا کوڈ: 633 - عنوان: شہادت حضرت فاطمہ زہرا (س) ایک انكار ناپذیر حقیقت
مکمل نام : syed jaffar abid - تاریخ اشاعت: 00:31 - 10 September 2020
بی بی فاطمہ ع آپ پر راضی ہو آپ نے بی بی فاطمہ ع پر ہونے والے ظلم کو بے نقاب کیا ہے اور قاتلوں کا اصلی چہرہ دنیا کو دیکھایا ہے اللہ آپ کو اور آپ کی نسلوں کو اجر عظیم عطا فرمائے آمین
جواب:
 آمین  ۔۔ 

17
مندرجات کا کوڈ: 633 - عنوان: شہادت حضرت فاطمہ زہرا (س) ایک انكار ناپذیر حقیقت
مکمل نام : Ghulam Abbas - تاریخ اشاعت: 15:35 - 03 September 2020
very appreciated work. Mola Salamat rahkay....ye kiya book ki shakal mai available hai to send krain, jo b hadia hai wo mai pay kron ga..
جواب:
 سلام علیکم ۔۔۔ جزاک اللہ ۔۔۔ 
 ۔۔کتاب کی شکل میں  چھاپ نہیں ہوئی ۔۔

18
مندرجات کا کوڈ: 795 - عنوان: فضائلِ امیر المؤمنین امام المتقین علی ابن ابی طالب علیہ السلام علماء و کتب اہل سنت کی نظر میں
مکمل نام : سید حسن ارتضیٰ - تاریخ اشاعت: 16:46 - 01 September 2020
ماشاءاللہ بہت ہی خوبصورت کلام پیش کرتے ہیں
جواب:
 سلام علیکم۔۔۔ شکریہ 
التماس دعا ۔۔

19
مندرجات کا کوڈ: 1821 - عنوان: واقعہ عاشورا میں لشکر یزید نے اتنے مظالم ڈھانے کے باوجود امام سجاد (ع) کو کیوں قتل نہیں کیا تھا ؟
مکمل نام : Sharibabbas - تاریخ اشاعت: 12:37 - 30 August 2020
Salam teesri daleelse maimutmayen nhi hoo n
جواب:
سلام علیکم ۔۔۔ سوری محترم واضح انداز میں آپ کی بات لکھ دیں تو مہربانی ہوگی۔۔۔

20
مندرجات کا کوڈ: 179 - عنوان: حضرت علی [علیہ السلام] کی شہادت پر عائشہ کی خوشی
مکمل نام : عائشہ - تاریخ اشاعت: 20:04 - 26 August 2020
کچھ اللہ کا خوف کریں۔۔۔ اتنی بڑی بہتان لگاتے آپ کا دل نہیں کانپا۔۔۔ لانت ہے آپ پر۔۔۔۔ اللّٰہ سبحان و تعالیٰ کو کیا جواب دیں گے۔۔۔۔ آپ جیسے گندے لوگوں نے شیعہ سنی میں تفرقے ڈالے ہوئے ہیں۔۔۔۔ کروڑ بار لانت آپ پر اور آپ کی گندی سوچ پر۔
جواب:
جناب ایک تو آپ کی غلط فہمی ہے کہ اپ اس کو شیعوں کا بہتان کہہ رہا ہے ۔یہ کسی شیعہ کتاب کا حوالہ نہیں ہے ،بلکہ اہل سنت کی کتاب کا حوالہ ہے لہذا آپ لوگ خود ہی جواب دہ ہیں ۔جناب یہ تو ایک سند کے اس کے دسوں  سند اپ کی کتابوں میں موجود ہیں۔۔۔جناب جس نے جنگ کی اور ہزاروں مسلمان جنگ جمل میں مارے گئے لہذا جو جنگ کرنے میں قباحت نہیں دیکھتی وہ کیا اپنے اس رقیب کے مرنے پر غم کا اظہار کرئے ۔۔۔